וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאנטי: "זה היה ערב מרגש, מודה לכולם"

הארגנטינאי של אינטר חגג את משחקו ה-1,000 בקריירה בגומלין חצי גמר הגביע. לאונרדו: "נסיים את העונה בצורה טובה"

אחרי שראתה את יריבתה השנואה חוגגת את האליפות, אינטר מקווה לקנח את העונה הבינונית שלה עם הגביע האיטלקי. הנראזורי העפילו אתמול (רביעי) לגמר אחרי 1:1 נגד רומא שהספיק לאינטר בזכות הניצחון באולימפיקו 0:1 ותפגוש את פאלרמו שעברה את מילאן. במשחק עצמו, סמואל אטו העלה את אינטר ליתרון בדקה ה-58, אבל מרקו בוריילו השווה שש דקות לסיומו של המשחק. עבור אינטר מדובר בגמר שישי בשבע השנים האחרונות (מאז 2005), כאשר נקודת ציון נוספת במשחק הייתה משחקו ה-1,000 בקריירה של חאבייר זאנטי.

"הקבוצה מסיימת את העונה בצורה טובה מאוד עם השגת הכרטיס לגמר הגביע", התלהב לאונרדו, מאמן הנראזורי, מההעפלה. "העונה סבלנו מפציעות, אבל הקבוצה תמיד נתנה את המיטב. הקבוצה עשתה עבודה טובה בכך שעברה יריבה כמו רומא, שמולה קשה לשחק".

לאונרדו גם השתעשע סביב טענות עיתונאים באיטליה כי המועדון משחק באופן הגנתי, ואמר על כך: "עכשיו אומרים עליי שאני חושב הגנתית, אבל אני צוחק מכיוון שאני ברזילאי ואני תמיד חושב על התקפה". המאמן גם התייחס להחלטה שלו להצטרף במהלך העונה לאינטר, ואמר: "אין לי שום חרטות. היחסים שלי עם מוראטי עדיין מושלמים, אפילו אחרי הקשיים שלי בהחלטה להגיע ממילאן".

זאנטי חגג כאמור הופעה מספר אלף, ואמר על כך: "זה היה ערב מרגש. אני מודה לכולם, תחילה לאשתי פאולה ולילדים שהיו ביציעים. המשחק הערב היה חשוב בכל פרמטר ועל כך אני יכול לחגוג". על המשחק עצמו אמר הארגנטינאי: "זה היה משחק קשה, כמו תמיד במשחקים נגד רומא, קבוצה עם שחקנים שיכולים לשנות משחק, אבל עשינו עבודה טובה כדי לקחת את המפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully