וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אי אפשר יהיה לשכוח את ההישגים האלה"

מאמן ברצלונה חגג אליפות חמישית בשבע השנים האחרונות. מסי: "היינו צריכים לעבוד קשה כדי לזכות על חשבון ריאל מדריד"

רויטרס

כבר שבועות רבים שברצלונה ואוהדיה מחכים ליום בו תואר האליפות של עונת 2010/11 יהפוך רשמי וסופי, והערב (רביעי) זה קרה לאחר שהקטלאנים השיגו את הנקודה שהיו צריכים ב-1:1 הצנוע עם לבנטה. לאחר התיקו ניצבת כעת ברצלונה במקום הראשון בטבלה הספרדית עם 92 נקודות - 6 יותר מריאל מדריד, שני מחזורים לסיום, כאשר המאזן הפנימי בין שתי הקבוצות יכריע במקרה תיאורטי של שוויון נקודות. השליטה במשחקי הקלאסיקו העונה הביאה לכך שאפילו למרות ששמטו שתי נקודות הערב, מצאו עצמם שחקניו של פפ גווארדיולה חוגגים בתום המשחק.

שחקן ברצלונה ז'ראר פיקה. Manuel Queimadelos, GettyImages
שמחה גדולה הלילה. פיקה/GettyImages, Manuel Queimadelos

"היו הרבה חששות לפני המשחק, כי רצינו לסגור את זה כבר עכשיו", אמר מאמן האלופה בסיום. "עשינו שלוש-רבעי עונה נהדרת בליגה ובאירופה, עם המון שערים ומשחקים טובים. ברבע האחרון של העונה קצת נחלשנו. להשיג אליפות חמישית בשבע שנים זהו הישג בעל משמעות רבה, אנחנו צריכים ליהנות מזה, אי אפשר יהיה לשכוח את ההישגים האלה".

המאמן הנהדר הודה כי פתיחת העונה היתה מסובכת למדי, שכן ברצלונה נכנסה ל-2010/11 עם שלל תארים ותקוות. "אף אחד לא ידע כיצד נגיב לכך. השאלה היתה כיצד נגיב, האם לשחקנים עדיין היה את הרצון להתחרות ואני חושב שהם ענו על השאלה הזאת. כעת אנחנו פשוט רוצים ליהנות מזה, לשיר הרבה, לשתות הרבה, לצחוק הרבה ולרקוד הרבה".

ליאונל מסי, שלשם שינוי לא כבש הערב וככל הנראה יפסיד את תואר מלך השערים לכריסטיאנו רונאלדו, הוסיף: "אני מאוד שמח, כי זאת היתה אליפות קשה. היינו צריכים לעבוד קשה ולזכות בתואר על חשבון קבוצה מצוינת כמו ריאל מדריד. עכשיו אנחנו צריכים ליהנות מזה".

נשיא הקבוצה סנדרו רוסל אולי ניצל את אחת ההזדמנויות האחרונות העונה לעקוץ את היריבה השנואה ממדריד, ואמר: "השחקנים שלנו הראו בגרות וכוח רצון. זהו כבוד לקטלאנים, אנחנו מלמדים בקבוצה שלנו חינוך לפייר פליי ומהווים דוגמא לילדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ברצלונה חוגגים אליפות. רויטרס
מגיע להם. בארסה חוגגת/רויטרס

עבור בארסה הזכייה בתואר דווקא באיצטדיון בולנסיה היא סגירת מעגל, לאחר שגם ב-2005 זכה פרנק רייקארד באליפות באותו איצטדיון, אליפות שסיימה רצף של שש שנים ללא תואר עבור המועדון.

"זאת בארסה גדולה במיוחד, זו קבוצה עם הרבה נשמה", הודה צ'אבי, שכבר ראה לא מעט קבוצות של המועדון, "אני שמח לחגוג עוד תואר, שהוא מוקדש כולו לאוהדים שלנו".

"התואר הזה אולי נחגג היום, אבל העבודה עליו נעשתה במשך שנה שלמה", אמר דויד וייה בסיום, "הוא מסמל את העליונות שלנו לאורך כל העונה, ואת העובדה שהיינו הקבוצה הכי טובה בליגה".

אוהדי ברצלונה חוגגים אליפות. רויטרס
עד אור הבוקר. אוהדי בארסה חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully