וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ', דאנקן, בראדלי וקרטר ימשיכו באשדוד

11.5.2011 / 21:26

למרות ההדחה ברבע הגמר, הודיעה הקבוצה על השארת המאמן ושלושת הזרים המצטיינים. גם לטפירו חוזה לעונת 2011/12

מגד גוזני

העונה של מכבי אשדוד הגיעה הערב (רביעי) לסיומה במלחה, כאשר קבוצתו של עופר ברקוביץ' נכנעה להפועל ירושלים 86:76, והפסידה את סדרת רבע הגמר 3:0. למרות זאת, בעיר הנמל בהחלט יכולים להיות מרוצים מעונת 2010/11, אותה התחילו כמועמדים וודאיים לירידה, המשיכו כמרעננת הרשמית של הליגה, וסיימו בפלייאוף העליון. במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד הערב הודיע הג'נרל מנג'ר של המועדון עו"ד שי האוזמן, כי הבסיס המוצלח של הקבוצה העונה יישאר בעיר הנמל גם לעונת 2011/12.

בשבועות האחרונים נפגשה הקבוצה עם עופר ברקוביץ', והאריכה את חוזהו לעונה נוספת אחרי העבודה הטובה שעשה. גם הזרים ג'וש דאנקן (16 נקודות, 54% ל-2, 41% ל-3, 4.8 ריבאונדים), ג'וש קרטר (17 נקודות, 51% ל-2, 40% ל-3, 5.4 נקודות) וראמל בראדלי (17.7 נקודות, 3 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים), שהרשימו מאוד העונה, קיבלו חוזה לעונה נוספת בעיר הנמל. הקפטן מאיר טפירו, שכבר החזיק בחוזה ל-2011/12 בשורות הקבוצה, ימשיך.

"היתה עונה מאתגרת, עם הרבה קשיים, הרבה פציעות, אבל עברנו את כל הקשיים האלה, ואני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת", אמר הערב טפירו. "יש תמיכה אדירה מהעיריה ומהקהל, אני מאמין שהוא יגדל ככל שתהיה מסורת. אם היה לנו קצת יותר קור רוח היום ובפלייאוף הזה אני מאמין שהיינו יכולים לעבור גם את הסדרה מול ירושלים".

מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ' הוסיף: "אני מרגיש עצב שהעונה הזאת נגמרה, הייתה עונה מדהימה שעשינו בה הרבה מאוד דברים גדולים. היה קשה בסדרה כי פספסנו את המשחק בבית, אבל בסך הכל עשינו המון עם הרבה פציעות ששרדנו והראנו כדורסל טוב. אני בטוח שאם לא היו הפציעות הללו היינו בין 3-4 הראשונות. מתפתח כאן מועדון נהדר באשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully