וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר יגיע לדרבי התל אביבי

11.5.2011 / 18:00

הבעלים של מכבי תל אביב ינחת בימים הקרובים בישראל. בינתיים, האוהדים חטפו 2,000 כרטיסים תוך פחות משעה

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, יגיע בימים הקרובים לישראל ויצפה בדרבי התל אביבי, כך הודיעה הנהלת הקבוצה. מאז רכש את הקבוצה, עדיין לא ראה גולדהאר ניצחון בדרבי של תל אביב, שייערך ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור ה-34 והלפני אחרון בליגת העל. ביקורו האחרון של גולדהאר בישראל היה לפני כארבעה חודשים, בזמן מינויו של איוניר למאמן מכבי.

בתוך כך, בקבוצה החלו בהכנות לקראת הקרב העירוני. לאחר יומיים של מנוחה שקיבלו השחקנים, הבוקר נערך אימון ללא שחקני קבוצת הנוער ששהו במחנה האימון של נבחרת הנוער. הבלם אבי סטרול חזר להתאמן והשלים אימון מלא, לעומתו הקשר ג'יבריל סידיבה לא התאמן וקרוב לוודאי שיחמיץ את המשחק. בכל מקרה, במכבי התקבלה החלטה עקרונית לפיה סידיבה לא ימשיך בעונה הבאה וישוחרר. הערב תקיים הקבוצה אימון נוסף.

היום נערכה מכירת הכרטיסים עבור אוהדי מכבי תל אביב לדרבי ליציעים 10-11, וכל 2,000 הכרטיסים שהוקצו עבורם אזלו בתוך פחות משעה במכירה שנעשתה דרך אתר האינטרנט של 'לאן'. האתר קרס כ-10 דקות לאחר שנפתחה המכירה בשל עומס רב עליו, אולם בסופו של דבר התנהלה המכירה כסדרה והכרטיסים אזלו, כאמור, תוך זמן קצר מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully