וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן העלתה את סכום ההצעה על מנואל נוייר

שוער שאלקה צפוי לעשות את דרכו לאליאנז ארינה תמורת 21 מיליון יורו. ואן בומל תוקף את שחקני באיירן שביקרו את ואן חאל

באיירן מינכן העלתה את סכום ההצעה הכספית על שוערה של שאלקה מנואל נוייר ל-21 מיליון יורו. העסקה המדווחת תכלול 18 מיליון יורו בדמי העברה מיידיים, כאשר 3 מיליון יורו נוספים ישולמו בזמן מאוחר יותר. במידה ששאלקה ונוייר יסכימו לעסקה, המועדון הגרמני יוכל להרוויח סכום של 7 מיליון יורו נוספים, תלוי במספר הופעותיו של השוער.

אחרי ההצעה הקודמת שהתקבלה מהמועדון הבווארי, אמר הורסט הלדט, המנהל הספורטיבי של שאלקה: "ההצעה של באיירן לא ראויה לאיזכור ולא מקובלת. אולי שווה לחשוב על להשאיר את נוייר עוד שנה אצלנו". אולם לאור ההצעה החדשה, נשמע הלדט משוכנע יותר לגבי ביצוע העסקה, כשהתבטא בקשר לשיחה טובה שהתקיימה בין שני המועדונים.

בחדשות אחרות, הקפטן לשעבר של באיירן, מארק ואן בומל, יצא בביקורת חריפה על שחקני הענקית הגרמנית, שביקרו את מאמנם לשעבר לואיס ואן חאל, לאחר שאחרון פוטר מהקבוצה. "לשחקנים שמבקרים את ואן חאל כשהוא כבר לא בקבוצה היו צריכים להיות ביצים לעשות את זה כשהוא עוד היה בתפקיד", אמר ואן בומל לעיתון הבילד הגרמני. ואן בומל עזב את באיירן בינואר, אחרי עימות עם ואן חאל, ובסוף השבוע האחרון לקח את תואר הסירייה אה עם קבוצתו החדשה מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully