וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' האריך את הרצף, נדאל ניצל

הסרבי גבר על קובוט (141) 0:6, 3:6 ועלה ל-33 ניצחונות רצופים מתחילת השנה. גם נדאל ופדרר ניצחו בסיבוב השני

מעניין מתי זה יימאס לחובבי הטניס שביניכם להתעדכן על עוד ניצחון של נובאק דג'וקוביץ', שמצטרף לרצף הארוך של הסרבי מתחילת השנה. בכל מקרה, דג'וקוביץ' האריך את הרצף הזה היום (רביעי) אחרי ניצחון 0:6, 3:6 בטורניר רומא, איטליה על לוקאש קובוט הפולני שמדורג 141 בעולם. כידוע, מדובר בטורניר ההכנה האחרון לקראת הרולאן גארוס בשבוע הבא. בזכות הניצחון הזה, דג'וקוביץ' מטפס ל-33 ניצחונות רצופים.

הסרבי יוכל בהמשך השבוע לעקוף את רפאל נדאל ולטפס למקום הראשון בעולם, אבל כדי שזה יקרה, הסרבי צריך לזכות בטורניר ולקוות שנדאל לא יעבור את חצי הגמר. מלבד זאת, דג'וקוביץ' עדיין רחוק תשעה ניצחונות מהשוואת שיאו של ג'ון מקנרו ב-1984, אז הוא ניצח 42 משחקים ברצף.

במשחק עצמו, דג'וקוביץ' לא חווה קשיים מיוחדים וגבר על יריבו בפעם השלישית בקריירה תוך שעה ושבע דקות. שלוש שבירות במערכה הראשונה ושבירה נוספת במערכה השנייה סידרו לסרבי את המקום בשמינית הגמר, שם הוא יפגוש את סטניסלס ואווינקה, שגבר על פיליפו וולאנדרי מאיטליה 1:6, 6:3, 2:6.

ואם בנדאל עסקינן, דג'וקוביץ' יצטרך כנראה לקוות לטובות מחבריו האחרים לסבב, למרות שהשור הספרדי לא היה רחוק מפני הדחה מפתיעה. אחרי שהפסיד בגמר במדריד לדג'וקוביץ' ורצף הניצחונות שלו על החימר נשבר, עלה המדורג 1 בעולם מעט חסר ביטחון מול פאולו לורנצי האיטלקי שמדורג 148 בעולם.

לורנצי גרר את המערכה הראשונה לשובר שוויון והפתיע בו עם ניצחון 5:7, כשגם המערכה השנייה הייתה צמודה, אך נדאל התעשת וניצח 4:6. המערכה השלישית התקיימה במעמד צד אחד בלבד, נדאל ניצח 0:6 והעפיל לשמינית הגמר, שם הוא יפגוש את פליסיאנו לופז, שגבר על פיליפ קולשרייבר 4:6, 6:3, 3:6.

רוג'ר פדרר (3 בעולם) פתח בהצלחה את השתתפותו ברומא וגבר בסיבוב השני על ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי 4:6, 2:6. פדרר, שמעולם לא זכה בטורניר הזה ובכלל לא הניף שום גביע השנה, יתמודד בשמינית הגמר נגד רישאר גאסקה הצרפתי.

גם ניקולס אלמגרו העפיל לשמינית הגמר. הספרדי שמדורג 10 בעולם מעולם לא ניצח עד היום את סאם קווארי האמריקאי והספיק להפסיד לו פעמיים, אבל היום הוא היה נחוש הרבה יותר, ניצח 3:6, 6:7 ודהר ל-16 האחרונים. במשחק נוסף שנערך היום ניצח חואן איגנסיו צ'לה 4:6, 2:6 את ז'יל סימון, המדורג 19 בעולם.

עדכון ראשון: 11/5, 15:04

עדכון אחרון: 11/5, 22:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully