וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מובילה במירוץ אחר אשלי יאנג

אחרי שתכריז על מינויו הקבוע של קני דלגליש כמאמן, הקבוצה מבקשת להחתים את קשרה הבינלאומי של אסטון וילה

ליברפול מסתמנת כקבוצה המובילה במירוץ להחתמת קשר אסטון וילה, אשלי יאנג. הקבוצה צפויה להחתים את המאמן הזמני קני דלגליש כקבוע, מה שיחל תהליך גיוס שאפתני להפליא, כשיאנג הוא העדיפות העליונה.

מי שצפויה להערים קשיים על ההעברה של השחקן לאנפילד היא היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד, שמעוניינת אף היא בשחקן, אך הציפייה באנגליה היא שהוא יעדיף לעבור למרסיסייד מפני ששם הוא יקבל יותר אופציות לשחק בהרכב הראשון, מה גם שליברפול ככל הנראה כן תשחק באירופה בעקבות הרצף האחרון של תוצאות טובות שהקבוצה השיגה בליגה.

למרות שוילה מעוניינת להשאיר את השחקן בשורותיה, היא תאלץ לוותר עליו אך לא תעשה זאת בלי מחיר – הקבוצה מבקשת להכפיל את סכום ההעברה ששילמה תמורתו לווטפורד, 9.65 מיליון ליש"ט, אך תסתפק ככל הנראה ב-14 מיליון ליש"ט בלבד. יאנג בן ה-25 נחשב לשחקן ורסטילי מאוד, שממעט להיפצע. הוא שיחק השנה 45 משחקים, כבש שבעה שערים ובישל תשעה.

כזכור, אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על צ'לסי ביום ראשון, היא צפויה לשבור את שיא מספר האליפויות האנגלי ששייך לליברפול ולה במשותף ולהעמיד אותו על 19. בקבוצה של דלגליש מקווים שהחתמות מסוג אלה יביאו לה אליפות ראשונה מאז 1989/90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully