וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבודו: "הכנו את עצמנו כל השנה לרגעים האלה"

בשיקגו התקרבו לגמר המזרח אחרי הניצחון על אטלנטה שהעלה ל-2:3. סמית': "נצטרך לבוא עם טון של אנרגיה למשחק הבא"

שיקגו קרובה פסע מגמר המזרח, ואחרי הניצחון על אטלנטה 83:95 שהעלה אותה ל-2:3, נראה שרק סנסציה תמנע ממנה לחגוג. בלילה שבין חמישי לשישי יתייצבו הקבוצות לדייט השישי שלהן בסדרה, אבל נראה ששיקגו תפסה הרבה מאוד ביטחון מהניצחון, כשבראשם דרק רוז, שסיים עם 33 נקודות ותשעה אסיסטים.

"זה פשוט כיף לשחק נגד קבוצה טובה", התלהב רוז בסיום. "המאמן תמיד אמר שאנחנו צריכים לצעוד יחד באש. בכל הסדרות נבחנו על זה בכל דרך אפשרית, אבל אני חושב שאנחנו דבוקים יחד". ניצחון נוסף של שיקגו יעלה אותה לגמר אזורי לראשונה מאז שמייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן זכו בת'ריפיט השני שלהם ב-1998.

גם טאג' גיבסון היה בולט בניצחון של הבולס עם 11 נקודות ברבע האחרון. גיבסון סחט מחמאות מרוז, שאמר עליו: "טאג' הוא שחקן טוב. אני חושב שהוא פשוט לא יודע עד כמה הוא טוב". מאמן שיקגו, טום תיבודו, סיכם: "הכנו את עצמנו כל השנה בשביל רגעים כאלה. כך הפלייאוף. הם נלחמו קשה. הצלחנו לחדור ולקלוע מהצבע".

מנגד, באטלנטה סירבו להרים ידיים. "הסדרה עדיין לא הסתיימה", משוכנע ג'וש סמית', שתרם 16 נקודות. "נצטרך לבוא ולשחק עם טון של אנרגיה ביום חמישי. נצטרך לעשות עבודה טובה יותר כדי למנוע מדרק רוז לקלוע מהצבע. אם נעשה את זה, נוכל לחזור לכאן למשחק שביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully