וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אין לי אובססיה להיות מלך השערים"

רונאלדו השלים שביעייה ופתיחת פער על פני מסי בתוך ארבעה ימים, והודה: "החברים שלי מחפשים אותי כדי שאבקיע יותר"

שלושה ימים אחרי שכבש רביעייה לרשתה של סביליה, כריסטיאנו רונאלדו שוב הפציץ, הפעם שלושער נגד חטאפה אתמול (שלישי) במשחק הניצחון של ריאל מדריד 0:4 על חטאפה במחזור ה-36 בליגה הספרדית. הניצחון הזה דחה את חגיגות האליפות של ברצלונה, כנראה ביממה אחת, והפורטוגלי העלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-36, חמישה יותר מליאונל מסי.

לרונאלדו חסרים כעת שני שערים כדי להשוות את שיא השערים בליגה בעונה אחת (38) השייך להוגו סאנצ'ז ולשחקן העבר של אתלטיק בילבאו, זארה. את השיא של פרנץ פושקאש - 46 שערים בעונה אחת בכל המסגרות - הוא שבר אתמול וכעת יש לו 49.

"זה נכון שאני רוצה לסיים את העונה כמלך השערים, אבל אין לי אובססיה לזה", אמר הפורטוגלי, "החברים שלי לקבוצה מחפשים אותי כדי שאני אבקיע יותר, אבל המטרה הקולקטיבית יותר חשובה מהמטרה האישית שלי והיום קודם כל רצינו לנצח".

עוזרו של המאמן ז'וזה מוריניו, אייטור קראנקה, אמר: "המספרים של רונאלדו מרשימים והם גם תוצר של העבודה שעושה כל הקבוצה. חלק מהשחקנים עזרו לכריסטיאנו הערב, אבל בואו לא נהיה אובססיביים לגבי עניין מלכות השערים. המוטיבציה הכי גדולה של השחקנים היא עדיין ללבוש את חולצת ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully