וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "לדעתי, שחורציאניטיס יישאר במכבי ת"א"

11.5.2011 / 9:01

פדרמן מתכונן לקיץ מתיש במכבי ("פארגו ואידסון? עניין של כסף"). גודס: "ההנהלה - התקווה היחידה שלנו, אבל יש אילוצים"

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, התייחס הבוקר (רביעי) לעתיד הקבוצה, וסיכם את הפיינל פור. "אין ספק שאם דורון פרקינס היה כשיר, הסיכויים שלנו היו משתפרים בצורה ניכרת מול פנאתינייקוס", אמר פדרמן לתוכנית הבוקר בגלי צה"ל, "לא רצינו לדבר על זה לפני המשחק, אבל הוא היה חוליה חשובה בקבוצה, וחסרונו הורגש. למרות זאת, הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

פדרמן דיבר גם על המשאים ומתנים עם חלק משחקני הסגל של הקבוצה, שמסיימים חוזה, ומתכונן לקיץ לא קל. "בנוגע לשחורציאניטיס, לדעתי סופו יישאר במכבי", אמר פדרמן, "לגבי פארגו ואידסון, זה כבר עניין של כסף. אם היינו יכולים לשמור על הסגל בשלומותו, היינו עושים את זה, אבל זה לא יהיה פשוט. השחקנים שלנו הפכו למבוקשים".

לגבי ההשתתפות בליגה האדריאטית בעונה הבאה אמר פדרמן: "לא קיבלנו החלטה סופית. מה שאני יכול להגיד זה שרוב הפרשנים טועים לגבי הכוונות שלנו: אנחנו לא עושים את זה במקום הליגה הישראלית, או על חשבונה. הוויכוח שלנו עם המנהלת לא קשור להשתתפות בליגה הישראלית".

פדרמן הוסיף כי "אם נשתתף בשלוש ליגות, יהיה לנו סגל הרבה יותר ארוך. אם תהיה בעיה, היא תהיה מבחינה לוגיסטית, אבל בסופו של דבר זה נושא כלכלי טהור. בשנה הראשונה שעשינו את זה לא היה לנו מספיק ניסיון. הפעם נתנהג אחרת לחלוטין".

כשנשאל אם הפעם מכבי תקריב כמה הפסדים בליגה הישראלית, אמר פדרמן: "זה המחיר למי שקבע שאין משמעות למה שקורה ב-20 המחזורים הראשונים של הליגה. כיום לאף קבוצה לא משנה מה קורה בחודשים ינואר עד מארס, אז גם אנחנו ניתן במשחקים האלה הזדמנויות לכאלה שלא משותפים. אולי במשחקים האלה נאפשר לישראלים צעירים לשחק".

גודס: "מקום שני באירופה זה מאוד מכובד"

גם עוזר המאמן גיא גודס התייחס לתהליך שאמורה הקבוצה לעבור בעונה הבאה, ואמר: "את זה אני משאיר להנהלה שלנו, אבל אנחנו נעשה את כל המאמצים להשאיר את הסגל כמו שהוא במסגרת התקציב הקיים הרי אנשים לא יוציאו כספים שאין להם. יש אילוצים כספיים לפעמים שמן הסתם מהווים שיקולים מרכזיים מאוד אז אני מקווה שהקבוצה תמשיך כפי שהיא אך במסגרת התקציב שההנהלה יכולה להרשות לעצמה. זו התקווה היחידה שלנו - ההנהלה".

גודס ניתח את המשחק מול פנאתינייקוס, ואמר: "במחצית הראשונה קלענו באחוזים טובים, אבל הם הרגו אותנו במשחק הפנים ולא נתנו לנו לשחק את משחק הפנים שלנו. הם הקשו מאוד על שחורציאניטיס. במחצית השנייה קלענו מהשלוש מעט יותר אבל זה לא הספיק לנו. בכל פעם שהיינו צריכים את העצירה או שהתקרבנו לסל, תמיד היה משהו שהוציא אותנו חזרה מההתחלה ועד הסוף. צריך להודות שזה היה היום של פנאתינייקוס. צריך לכבד את זה ולהסתכל על חצי הכוס המלאה. אנחנו במקום השני באירופה וזה מאוד מכובד. עשינו עונה מדהימה, מאוד נהנינו והנה אנחנו במקום השני".

בסיום משחק הגמר עודד דיוויד בלאט את שחקניו ואמר להם שהוא גאה בהם על הדרך וכי בשנה הבאה הם יזכו בגביע. "אני מסכים עם בלאט", סיפר גודס. "תמיד יש את השנה הבאה, לא רק בזה אלא בכלל בחיים. כשאתה מתמודד עם קבוצה כל כך טובה ועם מאמן כל כך טוב, אתה צריך להיות במיטבך מולם. אין ספק שזו אכזבה כי אתה רוצה לשים יד על הגביע, אבל בסופו של דבר רק קבוצה אחת ומועדון אחד יכול לקחת את זה. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully