וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בפלייאוף: ירושלים רוצה כרטיס לפיינל פור

עם יתרון 0:2 בסדרה, וכששיתופו של וויל סולומון בספק, תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד (ד', 19:00, 5+ לייב)

אחרי סוף השבוע הסוער שעבר על הכדורסל הישראלי עם הופעתה של מכבי תל אביב בפיינל פור היורוליג, תחזור מחר (רביעי) ליגת העל לפעולה עם משחק מספר 3 בסדרה בין הפועל ירושלים למכבי אשדוד (19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: ספי שמש, צחי הבדלי ועמית בלק). במשחק הראשון שנערך במלחה ניצחה ירושלים 66:90, כאשר במחצית שתי הקבוצות עמדו על שיוויון 39:39. במשחק השני, שנערך באולם באשדוד, הוליכה הקבוצה המקומית לאורך כל המשחק, אך 29 נקודות של ג'ייסון ריץ' וסל ניצחון שלו נתנו לירושלים יתרון 0:2 בסדרה עם ניצחון 68:69.

בהפועל ירושלים רוצים לא לחכות יותר מדי עם ההעפלה לפיינל פור ולגמור את הסיפור כבר במשחק השלישי הביתי. בירושלים זוכרים את הסדרה בעונה שעברה מול ראשון לציון, בה ביתרון של 0:2 ביתי שמטה הקבוצה את המשחק הביתי ועבדה קשה מאוד כדי להכנס בסופו של דבר לפיינל פור, ורוצה למנוע אי נעימויות מול אשדוד. השאלה הגדולה לקראת המשחק היא האם וויל סולומון ישחק, לאחר שבמשחק האחרון לא שותף, ספק בשל פציעה, ספק בשל החלטה משמעתית-מקצועית של עודד קטש, שלא אהב את צורת האימונים של הגארד האמריקאי, ובוודאי לא את ההתבטאויות שלו ברשתות החברתיות.

"אנחנו מגיעים למשחק מחר דרוכים ומרוכזים בשביל לנצח", אמר קטש לקראת המשחק. "אסור לנו לחשוב שהניצחון מונח אצלנו בכיס. אשדוד היא קבוצה מסוכנת שיכולה להפתיע ולכן נצטרך לבוא מחר מאוד חדים ולהלחם על כל כדור. אנחנו קרובים למטרה שלנו להעפיל לפיינל פור ונעשה הכל בכדי להבטיח את מקומנו שם כבר מחר".

באשדוד כלל לא מתכוונים לוותר על הסדרה גם במצב של פיגור 2:0. בקבוצה לא החלו את ההכנות לקראת סיום העונה, והזרים אף לא התעניינו במועד עזיבת הארץ, כשהראש כולו נתון במשחק השלישי מול ירושלים. בקבוצה העידו השבוע כי האימונים מאז ההפסד לירושלים ביום חמישי היו הטובים ביותר של הקבוצה בחודש האחרון, וכי הרצינות של השחקנים נותנת להם את האמונה שניתן עדיין לעשות את הסנסציה הגדולה. עם זאת, בקבוצה יודעים שלולא התעוררות של ג'וש דאנקן, שרושם 9.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בסדרה עד כה, הסיכוי לנצח במלחה הוא אפסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully