וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 1:2 את סנט אטיין

הקבוצה של רודי גארסיה חזרה מפיגור בזכות שערים של דה מלו ומאבובה והגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות. תיקו לפ.ס.ז'

ביום ראשון קיבלה ליל דחיפה משמעותית במיוחד בנוגע לחלומות האליפות שלה, כשהיריבה הרצינית ביותר במירוץ, מארסיי, הפסידה 3:2 לליון. אז היום (שלישי) הוכיחה הקבוצה הצנועה של רודי גארסיה לנצל את המעידה של היריבה מהדרום והשיגה ניצחון 1:2 יקר במשחק חוץ קשה מאוד מול סנט אטיין. בעקבות הניצחון, הגדילה ליל את הפער מהמקום השני לשבע נקודות, כשלמארסיי נותרו ארבע משחקים בלבד.

דווקא המארחת הייתה זו שכבשה ראשונה, ועוד כבר בדקה החמישית לאחר בעיטה של עמנואל ריבייר, שנהנה מבישול של לורן באטלס. המוליכה לא נבהלה והצליחה לאזן כבר בדקה ה-15 משער של טוליו דה מלו לאחר בישול של פרנק בריה. ליל הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-67, כשהפעם הכובש היה ריו מאבובה, שקבע 1:2 לליל, שהגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות.

פריס סן ז'רמן, שעד לאחרונה גם הייתה קבוצה בעלת שאיפות לזכות באליפות, סיימה בתיקו 2:2 ביתי ומאכזב במיוחד מול נאנסי מהמקום ה-18. מבלוט ארדינג העלה את הפריסאים ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך כריסטוף ז'אלה הורחק אחרי רבע שעה וסיבך את הקבוצה הביתית, שספגה מפנדל של לאנדרי נ'גואמו בדקה ה-21. זומאנה קמארה קבע 1:2 לפ.ס.ז', אך יוסוף חאג'י איזן בדקה ה-69, דקה לפני שריינאלד למאטרה הורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully