וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את טוטנהאם

שער עצמי של פיטר קראוץ' הבטיח לקבוצה של רוברטו מאנצ'יני את המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. טבז חזר

כמה אירוני הוא משחק הכדורגל. ב-5 במאי 2010, לפני קצת יותר משנה, כבש פיטר קראוץ' את השער שסידר לטוטנהאם 0:1 על מנצ'סטר סיטי במשחק דחוי, שהעניק באופן מעשי לתרנגולים את המקום הרביעי בליגה והכרטיס לליגת האלופות. גם הערב (שלישי) כבש החלוץ הנפיל, אלא שהפעם זה היה לרשת של הקבוצה שלו, טוטנהאם, שהפסידה 1:0 למנצ'סטר סיטי. השער הזה הבטיח לקבוצה של רוברטו מאנצ'יני את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אגב, לסיטי יש עדיין סיכוי לתפוס גם את המקום השלישי שמוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מארסנל השלישית.

הארי רדנאפ העניק מנוחה בהרכב להורליו גומש, שסבל מפציעה בגב וביצע מספר טעויות קריטיות במשחקים האחרונים, וקיבל משחק טוב מקרלו קודיצ'יני, שלקח כמה מצבים בטוחים. מנגד, הסיטיזנס לא הפגינו משחק מרשים במיוחד, אך הצליחו להשיג בדיוק את התוצאה שחיפשו וגם לא איבדו יותר מדי אנרגיות לקראת גמר הגביע מול סטוק סיטי ביום שבת הקרוב. נקודה נוספת שצריכה לעודד את התכולים היא חזרתו של קרלוס טבז, שנכנס כמחליף בדקה ה-83 לראשונה מאז ה-11 באפריל אז נפצע בניצחון 0:1 על ליברפול והוחלף כבר לאחר 15 דקות.

בדקה ה-11 הגיעה סיטי להזדמנות מצוינת כשאדין דז'קו הוריד בנגיחה מסירה ארוכה של ג'וליאן לסקוט היישר לדויד סילבה, שהחזיר לו. החלוץ הבוסני נותר לבד מול קודוצ'יני, אך בעט לא מספיק טוב והאיטלקי הדף. התרנגולים הגיעו להזדמנות גדולה בדקה ה-28 כשמסירת עומק של ארון לנון מצאה את לוקה מודריץ' חופשי לחלוטין במרכז הרחבה. הקרואטי בעט סמוך לקורה.

דקה חלפה וטוטנהאם שילמה ביוקר. ג'יימס מילנר הכניס מסירת עומק ודווקא פיטר קראוץ' דחק לשערו שלו את ה-0:1 של סיטי. כמה אירוני שדווקא קראוץ' הוא זה שכובש את השער העצמי. אגב, ריו פרדיננד פירסם הודעה בטוויטר שלו מיד לאחר השער בו הביע הזדהות: "שער עצמי חסר מזל של קראוצ'י, הייתי שם. זה נגד מהלך המשחק כי טוטנהאם משחקת טוב". במחצית השנייה סיטי נסוגה אחורה ובעיקר חיפשה לשמור על רשת נקייה וגם הצליחה לעשות את זה ולהשיג את ה-0:1 שנותן לה את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully