וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא מציעה 750 אלף דולר על נער אמריקאי בגובה 1.70 מ'

לאחר החתמת ברנדון ג'נינגס לפני שנתיים, מעוניינים האיטלקים בכוכב תיכונים נוסף: אקילה קאר בן ה-17. צפו בביצועים

לאחר ג'רמי טיילר וברנדון ג'נינגס, ייתכן שהכדורסל האירופי יקבל בשנה הבאה כוכב תיכונים אמריקאי נוסף. מדובר באקילה קאר, ילד בן 17 בגובה 1.70 בלבד, שנחשב לאחד השחקנים המהירים והאטרקטיביים בליגות התיכונים. על פי דיווחים בארצות הברית, הגארד האתלטי מעוניין לוותר על הליכה למכללות, ובמקום זה קיבל הצעה של לא פחות מ-750 אלף דולר לעונה מרומא, שיודעת דבר או שניים החתמת סנסציות תיכונים אמריקאיות.

כזכור, הקבוצה האיטלקית החתימה לפני שלוש שנים את ברנדון ג'נינגס לחוזה של 1.2 מיליון דולר ל-3 עונות. רכז מילווקי בהווה אמנם לא הרשים במדי קבוצת היורוליג ואף לא הירבה לשחק בשורותיה, אך כיפר על כך עם עונת רוקי נהדרת בבאקס. שחקן תיכונים נוסף שויתר על התנסות הקולג'ים והעדיף לשחק באופן מקצועי באירופה הוא כמובן ג'רמי טיילר, שבילה מספר חודשים נוראיים למדי במכבי חיפה.

ובחזרה לקאר. בטורניר נוער בינלאומי שנערך במילאנו לפני מספר שבועות הוליך הרכז הצעיר את הקבוצה האמריקאית למדליית זהב, עם ממוצע של 40 נקודות למשחק. כיום הוא עדיין משחק בתיכון פטרסון בבולטימור, שם נותרה לו עדיין שנה על מנת לסיים את חובותיו האקדמיים. "אהיה מעוניין לשחק מעבר ים יום אחד", אמר קאר לפני מספר ימים. "היה לי כיף במילאנו, אבל אני לא רוצה לקבל החלטה בחיפזון".

ברנדון ג'נינגס שחקן מילווקי באקס. Jeffrey Phelps, AP
לבחור הזה לא כל כך הלך ברומא, אבל הוא נהיה שחקן NBA נהדר. ג'נינגס/AP, Jeffrey Phelps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully