וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: שחר פאר עלתה לסיבוב השני

הישראלית חזרה מפיגור מערכה ל-6:3, 0:6, 4:6 מול בויאנה יובאנובסקי ותפגוש את קלייבנובה, שגברה עליה במדריד

שחר פאר אמנם חווה עונה בינונית עד כה, אך הערב (שלישי) היא הצליחה לעלות לסיבוב השני בטורניר היוקרתי ברומא, שמהווה הכנה אחרונה לגרנד סלאם השני של השנה, רולאן גארוס. הישראלית, שירדה אתמול למקום ה-14 בעולם, הצליחה לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 0:6, 4:6 מול בויאנה יובאנובסקי הסרבית בת ה-19.

פאר תפגוש בסיבוב השני את אליסה קלייבנובה, שניצחה 2:6, 2:6 בסיבוב הראשון את וארווארה לפצ'נקו. אגב, קלייבנובה ניצחה את פאר בטורניר מדריד לפני שבוע 3:6, 2:6. המנצחת בין השתיים תפגוש בסיבוב השלישי את מריה שראפובה, שניצחה 1:6, 1:6 את בת ארצה אקטרינה מקארובה.

המשחק נפתח עם שבירה של פאר, שעלתה ל-0:1. אלא שיובאנובסקי לא נבהלה, הצליחה להשיג שבירה בחזרה ואיזנה ל-1:1. הסרבית שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-1:2, כשלאחר מכן גם פאר שמרה על ההגשה שלה וזה 2:3. במשחקון הבא הצליחה הישראלית לשחק טוב ולהשיג ארבעה ניסיונות שבירה, אך יובאנובסקי עמדה בלחץ ועלתה ל-2:3. פאר שמרה על ההגשה שלה ואיזנה ל-3:3. יובנובסקי הצליחה לשמור על ההגשה שלה ושברה את פאר בדרך ל-3:5 והצליחה לזכות גם במשחקון האחרון ולנצח 3:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה הייתה שייכת אך ורק לשחר פאר, שהייתה הרבה יותר אגרסיבית מאשר במערכה הראשונה והצליחה לנצח 0:6 מהיר תוך שהיא משיגה שלוש שבירות וכמובן ששומרת על ההגשה שלה לאורך כל המערכה.

המערכה השלישית נפתחה עם שבירה של יובאנובסקי, שעלתה ל-0:1. פאר הצליחה לשבור בעצמה ולשמור על ההגשה שלה ועלתה ל-1:2. השתיים שמרו על ההגשות גם במשחקונים הבאים וזה 2:3 לפאר, שהצליחה לשבור ולעלות ל-2:4. אך יובאנובסקי שברה בחזרה וצימקה ל-4:3, רק כדי שהישראלית תשיב בשבירה משלה ולעלות ל-3:5 ולהגיש למשחק כולו. אלא שדווקא בשלב הזה היא נשברה וזה 4:5 לפאר עם ההגשה של יובאנובסקי. בשלב הזה הצליחה פאר להשיג שבירה נוספת וניצחה במשחק כולו 6:3, 0:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully