וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לדאבל?

אחרי 2:2 במשחק הראשון בסן סירו, מילאן יורדת דרומה בתקווה להעפיל לגמר גביע ראשון מאז 2003. האם פאלרמו תפתיע את העייפה הטרייה?

שלושה ימים אחרי שחגגה אליפות ראשונה מאז 2004, תנסה מילאן לעשות צעד בדרך לדאבל. הרוסונרי ידרימו לסיציליה לפגוש את פאלרמו למשחק הגומלין של חצי הגמר, אחרי שהמפגש הראשון במילאנו הסתיים ב-2:2. אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם סטטיסטיקות שחייבים לדעת לפני ההימור?

משחק מספר 11: פאלרמו- מילאן

* סטטיסטיקה כללית:

פאלרמו משיגה לאחרונה תוצאות לא יציבות, אבל לא הפסידה בבית מאז ה-7:0 המשפיל מול אודינזה. הקבוצה של דליו רוסי לא הפסידה משחק בית במסגרת הגביע מאז אוגוסט 2008 (ארבעה משחקים). מילאן ניצחה חמש פעמים וסיימה בתיקו ברומא בששת המשחקים האחרונים, כאשר הפסדה האחרון היה בפאלרמו 1:0. הרוסונרי ספגו שני שערי חוץ בחמשת המשחקים האחרונים

* ראש בראש:

פאלרמו ניצחה את ארבעת המפגשים האחרונים מול מילאן אותם אירחה. ניצחון החוץ האחרון של האלופה הטרייה על פאלרמו הושג בחודש פברואר 2006. פיליפו אינזאגי כבש את שני השערים. אגב, באותה עונה נפגשו השתיים במסגרת הגביע ופאלרמו ניצחה בביתה 0:3 ומחקה הפסד 1:0 מהמשחק הראשון בסן סירו. גם בעונת 2004/5 השתיים נפגשו בגביע, אז השיגה מילאן ניצחון כפול.

* סטטיסטיקת גביע:

מילאן זכתה בגביע האיטלקי חמש פעמים בתולדותיה. הפעם האחרונה הייתה בעונת 2002/3 (אחרי ניצחון על רומא בסיכום שני משחקי הגמר). מאז אותה עונה, מילאן לא הופיעה בגמר הגביע האיטלקי. פאלרמו לא זכתה מעולם בתואר ורשמה שתי הופעות במעמד הגמר - האחרונה ב-1979.

* ההימור שלנו:

פאלרמו - מילאן 1, היחס: 3.60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully