וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה וידיץ': "ברצלונה פייבוריטית ברורה בגמר"

בלם מנצ'סטר יונייטד כבר חושב על גמר ליגת האלופות בוומבלי: "לא יהיו הפתעות כי הם לא שינו את הסגנון שנים"

נמניה וידיץ' כבש ביום ראשון את השער השני בניצחון מנצ'סטר יונייטד 1:2 על צ'לסי ואחרי שהאליפות כמעט בכיס, הוא יכול להרשות לעצמו לחשוב על גמר ליגת האלופות. השדים האדומים ייפגשו בוומבלי ב-28 במאי את ברצלונה בשחזור גמר 2009, אז ניצחה ברצלונה 0:2. "לא יהיו הפתעות כי ברצלונה לא שינתה את הסגנון שלה שנים, אבל הם יריב קשה ופייבוריטים ברורים בגמר", אמר וידיץ' בראיון לטלוויזיה הסרבית.

"אולי יש לנו יתרון קל מבחינה לוגיסטית כי אנחנו קרובים יותר למקום בו ייערך הגמר, אבל אנחנו מכירים את האוהדים של ברצלונה ויודעים שהם יופיעו במספרים לא פחותים מהאוהדים שלנו", המשיך הבלם.

וידיץ' טען כי בשלב זה הראש של יונייטד עדיין בהבטחה הסופית של תואר האליפות ה-19. האדומים, כזכור, זקוקים לנקודה משני המשחקים האחרונים מול בלקבורן ובלקפול. "לא היה לנו זמן לחשוב על ברצלונה כי אנחנו צריכים להתרכז במשחק בבלקבורן ולהבטיח מתמטית את האליפות. רק אחרי שנעשה את זה, נפנה את תשומת הלב לברצלונה. ראיתי אותם מספר פעמים העונה, כולל את משחקי חצי הגמר מול ריאל מדריד".

על מאבק האליפות באנגליה אמר וידיץ': "הלחץ היה עצום אחרי שצ'לסי הורידה את היתרון הגדול שהיה לנו לשלוש נקודות לפני המשחק, אבל זה הופך את הניצחון שלנו למתוק יותר כי אנחנו קרובים לזכייה בתואר אחרי שניצחנו את היריבה הגדולה שלנו. חשוב לי מאוד שהבקעתי, אבל הקבוצה קודמת לכל. להיות קפטן של מנצ'סטר יונייטד זה כבוד גדול ואני יודע שאני צריך להחזיר למועדון על האמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully