וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס התרחקה מליגת האלופות

הגברת הזקנה איבדה יתרון 0:2 תוך דקה וסיימה ב-2:2 עם קייבו. הפער מהמקום הרביעי עומד כעת על חמש נקודות

איבוד הנקודות של רומא ולאציו במחזור ה-36 היה אמור לשחק לידיה של יובנטוס, שאירחה הערב (שני) את קייבו למשחק נוח על הנייר. אלא שהגברת הזקנה איבדה יתרון של שני שערים תוך דקה וסיימה ב-2:2 מאכזב שמשאיר אותה במקום השביעי - במרחק חמש נקודות מהכרטיס לליגת האלופות ושלוש מהליגה האירופית כשנותרו שני מחזורים בלבד. קייבו, לעומת זאת, אמנם לא השיגה ניצחון היסטורי בטורינו, אך בעזרת הנקודה שצברה הבטיחה עוד עונה בסריה A.

סימונה פפה, כובש שער הניצחון לרשת לאציו בשבוע שעבר, שוב היה במרכז העניינים מבחינת יובה, כשבדקה ה-13 הוא נתפס ברחבה על ידי ג'נארו סארדו. אלסנדרו דל פיירו הפציץ מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:1. פפה יכול היה לכבוש את השני עוד לפני המחצית וגם לקייבו היו שתי הזדמנויות טובות להשוות, אך השער השני במשחק הגיע רק לאחר ההפסקה.

בדקה ה-55 הכניס דל פיירו כדור עומק נהדר לאלסנדרו מאטרי, שסחב את הכדור ימינה כדי לברוח מהשומר והבקיע תוך כדי נפילה את ה-19 שלו העונה בליגה והשמיני במדי יובנטוס. קייבו לא הרימה ידיים. בדקה ה-68 סרג'יו פליסייר המשיך כדור חופשי לקורה, ועל הריבאונד עט המחליף הקולומביאני פרננדו אוריבה, שכבש מקרוב וחגג שער בכורה באיטליה.

האוהדים המקומיים לא הספיקו להתאושש, ותוך דקה פליסייר שוב נעצר בעמוד והכדור החוזר הגיע אל סארדו שמצא את הרשת. הכדורים שרקו בעיקר ליד שערה של קייבו, כשג'ורג'יו קייליני ניסה לכבוש עם החזה ונעצר בקורה, ואחריו היה זה לוקה טוני שנגח גם הוא לעמוד. מנגד, מריאנו בוגליאצ'ינו רשם החמצה מסמרת שיער והותיר את התוצאה בעינה. יובנטוס באותו מקום שביעי בו סיימה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully