וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לסופרקלאסיקו: בוקה ניצחה, ריבר הפסידה

פאלרמו וריקלמה מוכנים לדרבי אחרי 0:2 על ארחנטינוס, בעוד המיז'ונריוס הפסידו בבית 2:0 לאול בויס. ולז בדרך לאליפות

בשבוע הבא זה קורה: בוקה ג'וניורס תארח את ריבר פלייט בבומבונרה לסופר קלאסיקו לוהט, אף על פי ששתי הקבוצות לא נמצאות בתקופות שיא. ריבר, שדווקא נמצאת העונה בצמרת, נבלמה אתמול (ראשון) עם הפסד ביתי 2:0 לאול בויס וראתה את ולז סארספילד פותחת יתרון של ארבע נקודות בפסגה עם 0:2 על בנפילד. בוקה, לעומת זאת, גברה 0:2 על ארחנטינוס ג'וניורס ונמצאת עם ארבע נקודות פחות מריבר. אל המקום השני עלתה גודוי קרוז שניצחה 1:3 את ניואל'ס אולד בויס, ושלישית מדורגת אולימפו שגברה 1:2 על הורקאן.

ולז סארספילד - בנפילד 0:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה ממשיכה לשלב בהצלחה בין הליברטדורס לליגה, והשבוע הגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות, כשנראה כי אין מי שימנע ממנה אליפות שמינית בהיסטוריה. אחרי מחצית ראשונה בינונית הקפיץ גארקה מהספסל את מקסי מוראלס, שקרן שלו הובילה לשער של הקפטן פביאן קוברו בדקה ה-82. דויד רמירז כבש באלגנטיות מהאוויר את השני בתוספת הזמן.

ריבר פלייט - אול בויס 2:0

הפסד בית שני ברציפות לחואן חוסה לופז ושחקניו, והפעם מביך במיוחד לאול בויס הקטנה. ריבר פלייט נתקלה ביום גדול של ניקו קמביאסו בשערה של האורחים, כשמן העבר השני עמנואל ג'יגליוטי הכניע את חואן פאבלו קאריסו בדקה ה-36. בתוספת הזמן עלה השוער המקומי לעזרת ההתקפה בכדור קרן, וחואן פאבלו רודריגז ניצל זאת כדי לרוץ על פני יותר מחצי מגרש ולהרשית את השני. ריבר במקום הרביעי עם 22 נקודות.

ארחנטינוס ג'וניורס - בוקה ג'וניורס 2:0

מאז ההדחה מהליברטדורס ארחנטינוס כבר לא אותה קבוצה. הפעם בוקה ניצלה זאת כדי לנצח במגרש על שם דייגו ארמנדו מראדונה ולצבור ביטחון לקראת הדרבי. מרטין פאלרמו, שיצא מהבצורת המתמשכת, כבש בדקה הרביעית את שערו השלישי ברציפות, והחבר-יריב חואן רומן ריקלמה דאג לשני עם כדור חופשי שגרתי בדקה ה-20.

ניואל'ס אולד בויס - גודוי קרוז 3:1

הקבוצה ממנדוזה חזרה למקום השני בטבלה בעזרת ניצחון שלישי בארבעה משחקים. ניואל'ס, שעוברת עונה נוראית ומדורגת במקום האחרון, נכנעה לשערים של לאנדרו סיגאלי (16), מריאנו דונדה (35) וקרלוס סאנצ'ז (90). לאנדרו ולאסקז (89) רק צימק.

הורקאן - אולימפו 2:1

במקום השלישי והכל כך מפתיע ניתן למצוא את אולימפו, שמצד שני עדיין נלחמת על חייה בטבלת הממוצעים ועוד עלולה לרדת ליגה. הפעם היא גברה על הורקאן החלשה הודות לשער ניצחון דרמטי של נסטור באריירו בתוספת הזמן. דייגו גלבאן העלה את אולימפו ליתרון בדקה ה-48, חאבייר קאמפורה איזן אחרי שתי דקות. עד שבא באריירו.

משחקים נוספים:

אינדפנדיינטה - סן לורנצו 1:1
לאינדפנדיינטה: פקונדו פארה (33). לסן לורנצו: חואן מנואל סלגיירו (49)

ארסנאל - ראסינג קלוב 2:1
לארסנאל: מתיאס אלוסטיסה (83). לראסינג: ולנטין ויולה (80), פטריסיו טוראנסו (81)

קילמס - חימנסיה לה פלאטה 2:2
לקילמס: פאבלו ואסקז (2), אנסו קלינסקי (78). לחימנסיה: לוקאס קסטרו (31), קלאודיו גראף (64)

טיגרה - קולון 0:3
לטיגרה: דייגו מוראלס (33 ו-60), דניס סטרקואלורסי (56)

לאנוס - אסטודיאנטס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully