וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת בייל כנראה לא יחזור לשחק העונה

בטוטנהאם חוששים מהפציעה של הוולשי במשחק נגד בלקפול. רדנאפ: "היו לו כבר פציעות והוא לא ממש חזר מהן ליכולת שלו"

אחרי שנבחר לשחקן השנה באנגליה, בטוטנהאם התבשרו כי גארת בייל לא ישוב לשחק עוד העונה. המגן-קשר הוולשי נפצע אתמול (ראשון) במשחקם של התרנגולים נגד בלקפול (1:1) אחרי תיקול חריף מצידו של צ'ארלי אדם, שהשכיב אותו לדשא למשך כמה דקות. בייל יעבור בדיקה שתאמוד את חומרת הפציעה ברגלו השמאלית, כאשר בטוטנהאם חוששים שמדובר בפציעה רצינית.

הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, סיפר כי בייל לא ישחק בוודאות נגד מנצ'סטר סיטי באחד המבחנים האחרונים של הספרס להשיג מקום באירופה בעונה הבאה. בכל מקרה, סביר להניח כי בייל יחמיץ גם את המשחקים האחרונים של טוטנהאם בליגה נגד ליברפול ומול בירמינגהאם. "זה נראה כאילו הוא גמר את הרצועות בקרסול", אמר המאמן. "אני לא רואה איך הוא חוזר לשחק העונה". למרות זאת, רדנאפ משוכנע שהקבוצה שלו תוכל להסתדר בלי בייל. "זו מכה, אבל שיחקנו כבר בלי גארת עד לאחרונה".

למרות זאת, רדנאפ חושש מהחזרה של בייל לפעילות: "היו לו כבר פציעות והוא לא ממש חזר מהן ליכולת שהייתה לו קודם. זה קשה לו. הפציעות מחזירות אותו אחורה. הייתה לו שנה פנטסטית. בשלושת הרבעים הראשונים של העונה אי אפשר היה לשחק מולו. הוא הבקיע והבקיע שערים והוכתר כשחקן העונה. בחודשים האחרונים הפציעה הפריעה לו. בזמן הזה הוא לא היה אותו ילד וכעת יש לו פציעה נוספת ששוב משביתה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully