וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "רוב הקרדיט מגיע לשחקנים ולמועדון"

מאמן מילאן מעביר את מרבית המחמאות לזכייה בסקודטו, ומתכונן לגומלין חצי גמר הגביע נגד פאלרמו: "אנו מוכנים מנטלית"

במילאן ממשיכים להתרגש מהאליפות ה-18 בתולדותיהם שהובטחה בסוף השבוע האחרון בזכות 0:0 נגד רומא, שקטעה רצף של חמש אליפויות של היריבה העירונית, אינטר. מעבר לכך, מי שזוכה ללא מעט מחמאות בארץ המגף הוא המאמן מסימיליאנו אלגרי, שהחל את קריירת האימון שלו לפני שמונה שנים ורק בקיץ הגיע מקליארי. בראיון ברדיו מקומי הוא טוען כי דווקא חוסר הניסיון שלו ברמות הגבוהות סייע לו להשיג את הסקודטו.

"אף מאמן לא נולד עם ידע", קובע אלגרי בן ה-43. "ללמוד את היסודות זה דבר שחשוב לכל המאמנים. השנים הראשונות שלי בליגה המקצוענית ואז השנתיים שלי בקליארי היו חשובות מאוד, זה היה בית ספר מצוין עבורי. לאחר מכן הגעתי למילאן, מועדון מדהים. סגן הנשיא אדריאנו גליאני והנשיא סילביו ברלוסקוני היו קרובים אליי וזה הפך את הכל לקל יותר".

אלגרי גם שולח לא מעט מחמאות למאמנו בעבר, ג'ובאני גלאונה, וטוען כי הוא היה זה שהשפיע על הקריירה שלו. "אני חייב לו הרבה מכיוון שגדלתי במושגי הכדורגל שלו. הוא לימד אותי הרבה, תחילה כשחקן ואז כמאמן", הוסיף אלגרי. על העונה הקשה שעברה על הרוסונרי, אמר המאמן: "למועדון ולשחקנים מגיע רוב הקרדיט. השחקנים העמידו את עצמם לרשותי. זה היה המפתח העונה".

לגבי העונה הבאה, משוכנע אלגרי שמילאן תתמודד בנושא הזה כראוי במהלך הקיץ. "העברות? אנחנו רק חושבים על סיום העונה. כשהיא תסתיים אנחנו נדבר לגבי מה שצריך לשפר בסגל, אבל נחכה עם זה". בינתיים למילאן עוד מחכה גומלין חצי גמר הגביע האיטלקי (מחר, 21:45) נגד פאלרמו אחרי ה-2:2 במשחק הראשון. "זה יסודי וזה תואר שאנחנו רוצים", הוסיף המאמן. "זה לא יהיה משחק קל מכיוון שאנחנו צריכים בפאלרמו, אך הקבוצה מוכנה מבחינה מנטלית לשחק משחק חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully