וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-2,000 אוהדים קיבלו את פנאתינייקוס

אוהדי אלופת היורוליג חגגו עם השחקנים והצוות המקצועי, לאחר נחיתתם ביוון. דיאמנטידיס שבר את שיא האסיסטים בפיינל פור

למעלה מ-2,00 אוהדים קיבלו את פניה של מחזיקת היורוליג, פנאתינייקוס, שנחתה הלילה (בין ראשון לשני) ביוון לאחר שניצחה 70:78 את מכבי תל אביב בגמר המפעל שנערך בברצלונה. לקבוצה של זליקו אוברדוביץ' זו הייתה זכייה מספר שש בתואר היוקרתי ביותר לקבוצות באירופה, וכמה זה מתוק עבורה לאחר עונה כל כך קשה שהתחילה באיבוד שניים מכוכביה הגדולים - ואסיליס ספאנוליס וניקולה פקוביץ', והמשיכה בעלייה לשלב ההצלבה רק במשחק האחרון ומהמקום השני ובניצחון ברבע הגמר על ברצלונה החזקה.

אגב, ה-MVP של העונה ביורוליג, דימיטריס דיאמנטידיס, שבר את שיא האסיסטים לפיינל פור עם 18. לפניו החזיקו בשיא ואסילי קראסב מצסק"א מוסקבה (1996) וטרל מקינטייר מסיינה (2008). דיאמנטידיס השווה ביחד עם ג'רמי פארגו את שיא האסיסטים בגמר (9) כמו שחקן מכבי תל אביב לשעבר, אריאל מקדונלד.

אמנם השחקנים של פאו היו אמורים לנחות מעט אחרי 1:00, אך נחיתתם התעכבה והם הגיעו רק אחרי 4:00. גם זה לא מנע מאוהדי הקבוצה לתלות שלטים שמביעים תמיכה בשחקנים ולעודד אותם. בין שלל החגיגות של אוהדי פאו ניתן היה למצוא אבוקות, לפידים ובעיקר שירי עידוד וגם הקנטות לאולימפיאקוס ולוואסיליס ספאנוליס, שעזב את הקבוצה בקיץ לטובת היריבה העירונית. האלפים חגגו עם השחקנים עד אור הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully