וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "זה הולך להיות התואר הפייר ביותר"

אחרי הניצחון על אספניול, בברצלונה עדיין מתעקשים להימנע מחגיגות אליפות. גווארדיולה: "עדיין לא זכינו בכלום, ריאל כן"

ברצלונה עשתה את הצעד הכמעט אחרון בדרך לאליפות נוספת בספרד, וגם אחרי שניצחה 0:2 בדרבי את אספניול והתקרבה נקודה מהתואר, פפ גווארדיולה מסרב לחגוג ומתעקש שהסיפור עוד לא גמור. המשמעות של הניצחון היא שביום רביעי נקודה אחת בחוץ מול לבנטה תספיק לברצלונה כדי לחגוג אליפות שלישית ברציפות ו-21 בתולדות המועדון. אנדרס אינייסטה כבש בדקה ה-29 ממבצע אישי וג'רארד פיקה הבקיע את השני אחרי הרמת קרן של צ'אבי.

"אם לא היינו מנצחים היום, הליגה הייתה נפתחת והסיפור היה נמתח עד המחזור האחרון", התייחס גווארדיולה למשמעות הניצחון בעיניו. "מה שאני רוצה זה לזכות באליפות בהקדם האפשרי. עדיין לא זכינו בכלום, אבל אנחנו קרובים. הקבוצה היחידה שזכתה בתואר היא ריאל מדריד", הוא הוסיף והתייחס כמובן לזכיית הבלאנקוס בגביע המלך בחודש שעבר. גווארדיולה גם ניתח את המשחק, וסיפר: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת. אחרי השער השני, הורדנו מעט את הלחץ, אבל בסך הכל היה לנו משחק טוב מאוד נגד קבוצה שתמיד עושה הרבה בעיות".

גם אינייסטה נזהר לחגוג מוקדם מדי את האליפות, ואמר בסיום: "ידענו שאסור לנו להיכשל. אנחנו זקוקים לנקודה כדי לזכות בתואר. כמה שנזכה באליפות מהר יותר, כך יהיה טוב יותר. בכל מקרה לא נוכל להגיע לגמר ליגת האלופות רגועים. בשלב הזה, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה יודעות הרבה מאוד אחת על השנייה. יהיה בוודאי גמר טוב ואני מקווה שנעשה את הדברים בצורה נכונה".

צ'אבי הוסיף: "עשינו צעד קטן, ואנחנו מקווים להשלים את העבודה ביום רביעי. חשוב שנעשה את זה מוקדם ככל האפשר כדי שהראש יהיה בוומבלי. זה יהיה התואר הפייר ביותר אחרי תשעה חודשים של עבודה מאומצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully