וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוונטה זכתה בגביע ההולנדי

האלופה פיגרה 2:0 מול אייאקס, אך ביצעה מהפך אדיר וניצחה 2:3 כדי להניף גביע שלישי. גרמניה: אוגסבורג עלתה לבונדסליגה

שבוע לפני משחק העונה המכריע ביניהן במחזור הסיום בליגה ההולנדית, נפגשו הערב (ראשון) טוונטה ואייאקס בגמר הגביע ברוטרדם וסיפקו מותחן אדיר שהסתיים במהפך וניצחון דרמטי 2:3. עבור טוונטה, שמוליכה את הטבלה עם יתרון נקודה ובשבוע הבא תתארח באמסטרדם ארינה אצל אייאקס השנייה, מדובר בגביע שלישי בהיסטוריה שיכול להפוך גם לדאבל סנסציוני.

דמי דה זיוו העלה את אייאקס ליתרון עם טיל לרשת מ-15 מטרים בדקה ה-19, ולורנזו אביסיליו הצעיר חיקה אותו בדקה ה-40. אלא שהחבורה של מישל פרודהום יצאה מהר מאוד מהבוץ, צימקה מרגלי ואוט בראמה בדקה ה-45 והשוותה עם שער נפלא של תאו יאנסן בדקה ה-56. המשחק נגרר להארכה ובדקה ה-117 כדור חופשי של יאנסן מצא את מארק יאנקו הענק, שהמשיך לרשת. 2:3 מדהים לטוונטה שמניפה גביע.

אוגסבורג עשתה היסטוריה בגרמניה

משחקי המחזור הלפני אחרון בליגה הגרמנית נערכו כולם אתמול ופינו את הבמה הערב לחגיגה הגדולה של אוגסבורג. הקבוצה הצנועה מבוואריה, מעיר המרוחקת 50 קילומטרים ממינכן, ניצחה 1:2 את FSV פרנקפורט במחזור ה-33 והבטיחה את עלייתה לבונדסליגה לראשונה בהיסטוריה. אוגסבורג מצטרפת להרטה ברלין שחזרה לליגה הבכירה, כאשר בוכום אוחזת כרגע במקום השלישי המוביל למשחק פלייאוף מול המדורגת 16 בבונדסליגה.

שער דרמטי של סטפן היין בדקה ה-85 נתן את האות לחגיגות, אחרי שמיכאל תורק הוותיק איזן את התוצאה בדקה ה-14 ומחק שער יתרון מוקדם של האורחים מפרנקפורט. הפרש השערים של אוגסבורג עומד על 32+, כאשר לבוכום השלישית יש שלוש נקודות פחות והפרש שערים 12+. אוגסבורג עלתה לבונדסליגה השנייה רק ב-2006 ובשנה שעברה החמיצה ממש ברגע האחרון את המקום השלישי והכרטיס לפלייאוף. עכשיו המעגל נסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully