וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הבטיחה מקומה באלופות, נאפולי תחכה

האלופה היוצאת ניצחה 1:3 את פיורנטינה והיא שנייה, הפרטנופי הפסידו 2:1 בלצ'ה. 1:2 לאודינזה על לאציו, ברשיה ירדה ליגה

מילאן חגגה אמש (שבת) אליפות ראשונה מאז 2004 ו-18 בתולדותיה, והשאירה את הקבוצות שרדפו אחריה להתנחם בהבטחת הכרטיס לליגת האלופות. אינטר עשתה זאת וגם התבססה במקום השני עם 1:3 קל על פיורנטינה, בעוד נאפולי תיאלץ להמתין אחרי הפסד 1:2 ללצ'ה. אודינזה עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון 1:2 בקרב הישיר מול לאציו. בתחתית, ברשיה הצטרפה לבארי כיורדת אחרי הפסד ביתי 2:1 לקטאניה, כאשר לצ'ה וצ'זנה שיפרו את מצבן. גנואה השיגה ניצחון 1:2 דרמטי בדרבי של העיר על סמפדוריה, עם שער בדקה ה-90, שהשאיר את סמפ מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית לסריה B.

אינטר - פיורנטינה 1:3

הנראזורי, שברביעי ינסו להעפיל לגמר הגביע בעזרת ניצחון על רומא, צפו מהצד באוהדי מילאן חוגגים כל הלילה את הזכייה באליפות והתנחמו מצידם בניצחון שלישי ברציפות ושמירה על המקום השני. אינטר אירחה את פיורנטינה נטולת הדאגות, וסגרה עניין תוך שלוש דקות במחצית הראשונה. בדקה ה-25 סמואל אטו בישל לג'אמפאולו פאציני את הראשון ובדקה ה-28 הגביה הקמרוני לאסטבן קמביאסו שנגח פנימה את השני. אינטר הורידה הילוך לאחר מכן, פיורנטינה הגיעה למספר מצבים ובדקה ה-74 היה זה אלברטו ג'ילארדינו שהצליח לצמק. השער העיר מעט את אינטר, ובדקה ה-77 סובב פיליפה קוטיניו כדור חופשי נפלא לרשת.

לצ'ה - נאפולי 1:2

בפעם האחרונה בה נאפולי הייתה בליגת האלופות, למפעל עדיין קראו גביע האלופות. זה היה בעונת 1990/1. היום הפרטנופי קיוו להשלים את המשימה שלהם ולהבטיח את מקומם על הבמה המרכזית של אירופה בעונה הבאה, אך נתקלו ביריבה הנלחמת על חייה. לצ'ה עלתה ליתרון מפנדל של דניאלה קורביה בדקה ה-49, אלא שחמש דקות לאחר מכן אותו קורביה הורחק ונאפולי ניצלה זאת כדי לאזן מנגיחה של ג'וזפה מסקארה בדקה ה-67. נאפולי לחצה כדי לבצע מהפך, אך אדינסון קבאני הורחק בדקה ה-74 וההכרעה נפלה דווקא בצד השני. המחליף חאבייר צ'באנטון ירה לחיבורים בדקה ה-88, הקפיץ את לצ'ה מעל הקו האדום, מנע מנאפולי לחגוג וגם הוריד את ברשיה לליגה השנייה.

אודינזה - לאציו 1:2

המאבק הישיר על המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, הסתיים בניצחון גדול של הביאנקונרי. אלכסיס סאנצ'ז התאושש מפציעה וחזר להרכב, וזו הייתה הבשורה הכי טובה שיכול היה לקבל אנטוניו די נטאלה, שגם חזר לראש טבלת מלך השערים בליגה. הסקורר הנפלא כבש בדקה ה-35 מבישול של סאנצ'ז ושבע דקות לאחר מכן השלים צמד אחרי אסיסט מצד צ'יליאני אחר, מאוריסיו איסלה. בדקה ה-68 קיבלה לאציו הזדמנות לחזור למשחק אחרי עבירה ברחבה של גבריאלה אניילה שגם הורחק, אבל סמיר האנדונביץ' עצר את הפנדל של מאורו זראטה. ליבור קוזאק הצ'כי צימק בכל זאת בדקה ה-76, אבל לאציו, עם הפסד חמישי ב-10 משחקיה האחרונים, יורדת למקום החמישי.

גנואה - סמפדוריה 1:2

הדרבי הגדול של עיר הנמל הפגיש את שתי הקבוצות, כאשר מאורו בוסלי העניק עם שער בדקה ה-90 שמחה כפולה לקבוצה שאירחה את ההתמודדות, כאשר מעבר לניצחון הדרמטי, גנואה גם השאירה את סמפ מתחת לקו האדום וקירבה אותה עוד אל עבר ירידה לליגה השנייה. אנטוניו פלורו פלורס העלה את המארחים ליתרון בדקת הסיום של המחצית הראשונה, ניקולה פוצי איזן בדקה ה-66, שוויון שנשמר כאמור עד השער של בוסלי.

משחקים נוספים:

ברשיה - קטאניה 2:1
לברשיה: אלסנדרו דיאמנטי (90). לקטאניה: מתיאס סילבסטרה (27), גונזאלו ברחסיו (75).

קליארי - צ'זנה 2:0
לצ'זנה: לואיס חימנז (54), דומיניק מלונגה (84)

בולוניה - פארמה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully