וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מאור מליקסון בישל, ויסלה ניצחה

הקשר שיחק 83 דקות והצטיין ב-0:3 על גדאנסק והפער בפסגה גדל לשש נקודות. רוסיה: 90 דקות לנאתכו בניצחון קאזאן

ויסלה קרקוב עשתה היום (ראשון) צעד חשוב בדרך לזכייה באליפות פולין בזכות ניצחון חוץ 0:3 על גדאנסק במחזור ה-25. בכך קטעה ויסלה רצף של שני הפסדים רצופים והגדילה את הפער מסגניתה יגלוניה ביאליסטוק לשש נקודות, כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה. מאור מליקסון שיחק 83 דקות, היה כרגיל מעורב ופעיל מאוד וגם בישל את השער השני של קבוצתו.

צבטאן גנקוב הבולגרי כבש את השער הראשון אחרי 17 דקות של משחק. בדקה ה-29 פריצה יוצאת מן הכלל של מליקסון הסתיימה בבישול לסלובני אנדרז' קירם. מליקסון חוגג בישול רביעי העונה בליגה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-83, אך זה לא מנע ממחליפו מיכאיל סיבאקוב לנעוץ את השלישי ארבע דקות לאחר מכן.

*** ביברס נאתכו שיחק 90 בניצחון רובין קאזאן 1:2 על קרסנודאר. רומן שרונוב כבש שער עצמי שני ברציפות בדקה ה-10 והעלה את קרסנודאר ליתרון. שתי דקות מאוחר יותר החטיא כריסטיאן נובואה פנדל, אבל גקדניז קרדניז איזן בדקה ה-36. קאזאן קיבלה פנדל נוסף בדקה ה-69, נובואה שוב החטיא, אבל קרדניז הגיע לכדור החוזר וגלגל פנימה את שער הניצחון.

*** סלטיק, ללא בירם כיאל הפצוע, ניצחה בחוץ 0:2 את קילמרנוק וחזרה למרחק נקודה מריינג'רס, שני מחזורים לתום העונה. סקוט בראון (45) וכריס קומונס (68) כבשו את השערים עבור סלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully