וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הפסידה לסטוק 3:1

התותחנים איבדו גם את הסיכוי התיאורטי לאליפות כשנכנעו לפיינליסטית הגביע. וולבס-ווסט ברומיץ' 1:3, ווסטהאם בצרות

חלומות האליפות של ארסנל קיבלו הערב (ראשון) מהלומה סופית ואחרונה, כאשר התותחנים המשיכו בסדרת התוצאות המאכזבות ונכנעו 3:1 לסטוק סיטי. עבור ארסנל תהיה זו עונה שישית ברציפות ללא תואר, בעוד הפוטרס החביבים יגיעו לגמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר סיטי ביום שבת במומנטום פשוט מצוין.

קנווין ג'ונס קבע 0:1 בדקה ה-28 כשהמשיך כדור קרן עם חזהו. ג'רמיין פנאנט, אקס ארסנל, הכפיל את התוצאה עם בעיטה אדירה שפגעה ביוהאן דג'ורו בדקה ה-40, ולאחר שרובין ואן פרסי עוד הצליח להבקיע שער שמיני ברציפות ולצמק ל-2:1 בדקה ה-82, אמר ג'ונתן וולטרס את המילה האחרונה דקה מאוחר יותר וקבע את תוצאת המשחק.

עם שני מחזורים לסיום ארסנל מדורגת שלישית עם 67 נקודות לעומת 70 של צ'לסי ו-73 של מנצ'סטר יונייטד, דקות ספורות לפני ששתיהן נפגשות באולד טראפורד.

וולבס ניצחה, ווסטהאם ממשיכה להסתבך

ווסטהאם ואברהם גרנט עשו היום (ראשון) עוד צעד לעבר ליגת המשנה, מבלי לשחק. הפטישים, שסיימו אתמול ב-1:1 מאכזב מול בלקבורן, ראו את וולבס מנצחת 1:3 את ווסט ברומיץ' וקופצת מהמקום ה-19 והלפני אחרון למקום ה-17 ומעל הקו האדום עם 37 נקודות. כעת ווסטהאם האחרונה רחוקה ארבע נקודות מוולבס ומחוף מבטחים, כשאיתה מתחת לקו נמצאות וויגאן ובלקפול עם 36 נקודות. לסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים בלבד, ובשבוע הבא תתארח ווסטהאם במגרשה של וויגאן לעימות ישיר.

לצד סטיבן פלטשר המצוין, הגיבור המפתיע של וולבס היה אדלן גדיורה. הקשר האלג'יראי חזר בחודש שעבר מפציעה קשה שהשביתה אותו מאז ספטמבר, והיום קירב את קבוצתו להישארות בפרמיירליג על חשבונה של ווסט ברומיץ' שכבר איבדה עניין בליגה. כבר בדקה ה-15 בישל גדיורה לפלטשר את הראשון של וולבס, ובדקה ה-28 כבש מקרוב אחרי שפלטשר הוריד בראשו והחזיר לו טובה. החלוץ הסקוטי המשיך בכושר הנהדר והשלים צמד אישי בדקה ה-47. פיטר אודמווינגי רק צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully