וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "בוסטון התאוששה כמו קבוצה אלופה"

בוסטון צימקה ל-2:1 את הסדרה מול מיאמי וסחטה מחמאות מספולסטרה. רונדו הפצוע שיחק עם יד אחת: "זה בזכות הקהל"

בוסטון עדיין בחיים. הסלטיקס גברו הלילה (ראשון) 81:97 על מיאמי, צימקו את הסדרה ל-2:1, ולפתע הרוחות הקסומות שנושבות בגארדן של בוסטון מאיימות לערער גם את הכישרון הבלתי נגמר של מיאמי. רייג'ון רונדו עיקם את היד, אך חזר למגרש עם מרפק פגוע, ועם יד אחת בלבד הצליח לעורר השראה בחבריו (6 נקודות ו-11 אסיסטים), והסדרה הכי מסקרנת בפלייאוף חוזרת לחיים.

"הוא הוכיח עד כמה הוא קשוח", החמיא קווין גארנט לרונדו הגדול, "אני לא יודע איך הוא ייראה בגיל 35, אבל עכשיו הוא משחק מצוין". לא ברור מה מצב המרפק של רונדו לקראת המשך הסדרה, ובבוסטון חוששים בצדק. למרות זאת, בקבוצה יודעים שמדובר בטיפוס נחוש במיוחד. "הדיווח הראשוני הייתה שהוא פרק את המרפק", אמר דוק ריברס, "30 שניות לאחר מכן דיברתי עם השחקנים ופתאום ראיתי אותו מתקרב. ברור שהוא הלהיב את כולם. היה פשוט מדהים לראות אותו שב לפרקט".

אז איך רונדו הצליח לשחק עם יד אחת בלבד? הגארד חילק אסיסטים, חטף כדורים, זינק על הרצפה, וכל זה כשהוא משתמש רק ביד ימין. "לא הייתי צריך לקלוע יותר מדי, רק לכוון את המשחק", הסביר רונדו, "בשביל זה מספיק להשתמש ברגליים ובפה. האנרגיות של הקהל הדליקו אותי, פשוט רציתי להיות חלק מהמשחק החשוב הזה".

הפציעה קרתה בעקבות היתקלות של רונדו עם דווין וויד, ועל אף שבהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שכוכב מיאמי גורר מעט את רונדו אל הפרקט - וויד מבהיר כי זה לא היה בכוונה. "אני לא שחקן מלוכלך, אבל זה משחק פיזי", אומר וויד, "כולם נופלים על הרצפה, כולם נפגעים, וכולם קמים".

בשורות חיוביות נוספות לסלטיקס הגיעו מכיוונו של שאקיל אוניל. הדיזל הגדול והמזדקן שיחק 8:29 דקות, והתקשה לתרום בדקות שלו על המגרש (2 נקודות, 0 ריבאונדים).

מיאמי יודעת שההפסד הלילה עלול לשנות את המומנטום בסדרה, ושלא כדאי להיט שבוסטון תצבור ביטחון. מאמן מיאמי אריק ספולסטרה הודה שהתגובה של הסלטיקס "הייתה בקליבר של קבוצה אלופה", אך סבור שקבוצתו מוכנה לאתגר. "אנחנו מנסים לקחת אליפות, זאת תהיה משימה קשה מאוד, ונהיה חייבים לעשות את זה כקבוצה", אמר ספולסטרה בסיום, "אם אנחנו רוצים למקום שבו אנחנו רוצים להיות, נהיה חייבים להתעלות מעל בוסטון כשהם במיטבם. הם הולכים להיות במיטבם, אבל אנחנו מרגישים שהיכולת הכי טובה שלנו תספיק".

ריי אלן, מיאמי היט, מול ריי אלן, בוסטון סלטיקס. רויטרס
"אני לא שחקן מלוכלך". וויד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully