וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב והפועל חולון יועמדו לדין

8.5.2011 / 10:04

האדומים מואשמים באלימות מילולית ופגיעה בשופט. האוהדים של חולון זרקו חפצים למגרש, הסדרנים הפסיקו את המשחק

בעקבות אירועי משחק גמר סל לאומית בין הפועל תל אביב למ.כ.הבקעה, משחק שנערך באולם בהדר יוסף, ביום חמישי ה-5 במאי, החליט היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל להעמיד לדין משמעתי את הפועל תל אביב בעקבות אלימות מילולית, בנוסח: "משה ביטון מת", "שמעון מזרחי תתאבד כבר" וכן פגיעה בשופט המשחק ליאור בייניש.

בדו'ח השופטים שהגיע לאיגוד הכדורסל, כתבו שופטי המשחק: משה ביטון, ליאור בייניש ודוד קולנגי כי: "דקה ו-16 שניות לסיום הרבע השני, הופסק המשחק למספר דקות לאחר שאוהד קבוצת הפועל ת"א, שישב מאחורי הסל, פוצץ בלון על שופט המשחק ביטון משה . הסדרנים/שוטרים במקום נדרשו להרחיק את היושבים מאחורי הסל, וליצור חיץ בין האוהדים למגרש כדי למנוע הישנות המקרה והמשך המשחק . בסיום המשחק עם ירידתנו לחדר ההלבשה, פגע מקל שנזרק מיציע אוהדי הפועל תל אביב בגבו של השופט ליאור בייניש".

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין גם את הפועל חולון בעקבות דו"ח חמור של שופטי המשחק: יערי רייניש, יאיר מיכאלי וצחי הבדלי ששפטו במשחקה הביתי של הקבוצה מול הפועל גליל/גלבוע.

בדו"ח מציינים שופטי המשחק כי במהלך המשחק נזרקה מצית שבאורח נס לא פגעה בשופטים או בשחקנים וכי במהלך כל המשחק קמו אוהדי חולון, גידפו וקיללו את צוות השופטים תוך שימוש בתנועות ידיים מאיימות. לאורך המשחק נאלצו השופטים להפסיק את המשחק מספר פעמים תוך שהבהירו למנהל האירוע כי הם דורשים חוצץ והפרדה על ידי סדרנים או כוח שיטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully