וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה: "אין סיכוי שנאבד את האליפות"

8.5.2011 / 10:17

במכבי חיפה משוכנעים שהתואר יחזור לכרמל. במועדון משלימים עם האפשרות שחמד יעזוב. המשחק נגד קרית שמונה ביום שני

"אם לא נחזיר את האליפות אף אחד פה לא יוכל לדבר על קיזוז. חשוב מאוד שננצח כבר במחזור הקרוב ונחגוג את האליפות בבית. השחקנים נזהרים מלהזכיר את המילה הזאת, אבל כולם כאן יודעים בפנים שהאליפות תחזור השנה הביתה. אין סיכוי שנאבד אותה שוב". כך אמרו הבוקר שחקנים במכבי חיפה בעקבות הניצחון בבלומפילד והגדלת הפער בפסגה, מהפועל תל אביב, לארבע נקודות.

במועדון עדיין לא חשבו היכן ייערכו חגיגות האליפות, אך הנושא צפוי להיקבע בהמשך השבוע. אוהדים רבים מתכננים חגיגה גדולה בחוף דדו, אם הקבוצה תנצח את קריית שמונה. הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור נראו אתמול מחויכים לאחר המשחק ואף לחצו את ידי השחקנים. הנשיא לא שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה ונראה שהוא שומר את הנאום לשבוע הבא, בו הקבוצה שלו תוכל לזכות באליפות.

אגב, גם בהתאחדות לכדורגל כבר מתכוננים להכתרת אלופה חדשה והיום שלחו לחיפה הודעה לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה שיתקיים ביום שני לפיה חיפה עשויה להיענש בהפחתת נקודות במקרה של פריצת קהל למגרש: "אנחנו קוראים לקהל לשמור על הסדר במקרה שזכה בתואר. ההשלכות של חדירה לכר הדשא עשויות להיות משמעותיות".

חיפה תפתח את יציעים 5 ו-6

במועדון היו מאוד מרוצים אתמול מליאור רפאלוב, שבשלבים המכריעים מצליח לסחוב את הקבוצה על הכתפיים שלו יחד עם יניב קטן ואריק בנאדו, שרושם עונה מוצלחת. תומר חמד העלה את מאזן השערים שלו ל-13 העונה ונראה כי מכלן תאיץ את המגעים לצירופו. יש לציין כי הנושא הכספי בין הצדדים סוכם בעל פה והנושא הכלכלי לא עומד על הפרק. בכל מקרה תיערך פגישה בין נציגי השחקן לחיפה. נראה כי אחת הסיבות שבגללה המשא ומתן מתעכב היא ההצעה מקרדיף, שעשויה להעפיל לליגה הבכירה באנגליה אם תעבור בשלום את משחקי הפלייאוף (תשחק מול רדינג בשישי הקרוב ובשלישי הבא, כשהמנצחת תתמודד במשחק העלייה מול נוטינגהאם או סוונסי). אם קרדיף תעלה, היא תנסה לצרף מיידית גם את פיטר מסיללה וייתכן שתגיע לראותו במשחק האחרון מול בני יהודה.

במועדון מתכוונים להציע בקרוב חוזה חדש לגוסטבו בוקולי. הקשר אמור לקבל הצעה בימים הקרובים וכבר הודיע כי הוא מעוניין להישאר, אם כי הוא דורש חוזה לשנתיים עם אופציה לפרוש בשלישית ולא ברור האם חיפה תאשר לו לעשות כן. בוקולי נמצא גם העונה בכושר טוב העונה ורבים משחקי חיפה סבורים שהוא ראוי להמשיך. אגב, אוהדי חיפה עצרו אתמול לחגוג את הניצחון בבית קפה בין תל אביב לחיפה והופתעו לגלות שם את הקשר הברזילאי יחד עם יניב קטן וניר דוידוביץ'.

חיפה הודיעה הבוקר כי יציעים 6 עד 8 נפתחו לטובת האוהדים שלה למשחק נגד קרית שמונה. המחירים הם: 35 שקל לכרטיס נוער ו-65 לכרטיס מבוגר. לאחר מכן הוחלט כי גם יציע 5 ב' יוקצה לאוהדים הירוקים, כשעדיין לא ידוע היכן ישבו אוהדי קרית שמונה.

יש לציין כי הכרטיסים לשאר היציעים נחטפו משעות הבוקר, מה שגרם לפתיחת השערים הנוספים. בחיפה מעריכים שביום רביעי הקרוב ילוו את הקבוצה כעשרת אלפים אוהדים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר הגביע ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully