וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו לא ממהרים לחגוג"

7.5.2011 / 23:06

מאמן מכבי חיפה משתדל לדבר בזהירות על האליפות המתקרבת. איוניר: "אנחנו שואפים להיות כמו מכבי חיפה בעתיד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שני ניצחונות גדולים מול הפועל תל אביב בבית ומכבי תל אביב בחוץ, אלישע לוי לא יכל למחוק את החיוך שלו הערב (שבת) בבלומפילד. קבוצתו עדיין לא הבטיחה רשמית את האליפות, והוא גם דאג להזכיר את זה בכמה הזדמנויות. ובכל זאת, אי אפשר היה שלא לשים לב באופוריה סביב לוי ושחקניו אחרי הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב.

אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר היה מאוד משמעותי. לא מיהרנו ואנחנו לא ממהרים לחגוג גם עכשיו. באנו בידיעה שאנחנו חייבים לנצח ויש לנו עוד משחק אחד. אנחנו מול קרית שמונה בבית, ואם אנחנו מנצחים, אנחנו אלופים". בהקשר לשני הניצחונות הגדולים הערב ובמחזור הקודם אמר לוי: "ידענו להתעשת מול הפועל תל אביב כדי להחזיר את היתרון, ועשינו את זה כמו שצריך. מכבי היום באו למשחק לא קל וידענו לנטרל את הלחץ שלהם. קטן שיחק יוצא מן הכלל בשבוע שעבר, והיום הוא היה עמוס מאוד, היה לו קשה, ויש לנו שחקנים טובים ורעננים על הספסל".

על העונה הבאה, והאפשרות שלא ימשיך במכבי חיפה, אמר לוי: "אני חושב שיעקב שחר מעריך אותי. אני לא רק חושב - אני יודע. אסור לחגוג מוקדם מדי. אנחנו לפני שני משחקים ורואים את התהפוכות. אחרי שניקח אליפות, נוכל לדבר ביזנס".

תומר חמד שהצטיין במשחק עם צמד הוסיף: "עשינו עוד צעד לאליפות אבל יש עוד שני משחקים. אנחנו לא יכולים להסתמך על איבוד נקודות של הפועל, וחייבים את המשחקים שנותרו לנו. יש לנו עוד שאיפות גם בגביע ונגיע מוכנים. נתניה קבוצה מצויינת והם עשו לנו חיים קשים. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הקרוב נגדם. אני ממש לא מתעסק בעונה הבאה, אני רוצה להביא גביע ואליפות למכבי חיפה וזה מה שמעסיק אותי כרגע".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "באנו מרוכזים למשחק הזה, וזה היה ההבדל. אנחנו עולים בכל משחק בפלייאוף הזה כאילו זה משחק אליפות, לא משנה איפה. יש לנו גם את הגביע עכשיו וגם זה משחק חשוב. ראינו כבר פעמיים מול נתניה שהיה לנו קשה אבל זה משחק חדש וזה חשוב מאוד למועדון. אנחנו באים כדי לעשות הכל ולעלות לגמר".

איוניר: "אנחנו שואפים להיות במקום של מכבי חיפה בעתיד"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר הודה בסיומו של המשחק כי מכבי חיפה היא למעשה המודל עבורו ועבור מכבי תל אביב. איוניר אמר: "התוצאה מאוד מאכזבת. אחרי פתיחה לא טובה שיחקנו עד סיום המחצית הראשונה כדורגל טוב. יכולנו להבקיע שער אחד לפחות כשעטר היה אחד על אחד מול דוידוביץ', אבל אז ספגנו שער שני ולא הצלחנו לחזור. ההגנה של מכבי תל אביב העונה ספגה הרבה מאוד שערים. יש לנו בעיה של פצועים ואנחנו מאלתרים כל הזמן. אין לי בעיה עם התפקוד של שלישיית הבלמים. אם היינו חוזרים למשחק אולי זה היה מסתיים אחרת. היום שיחקו במכבי תל אביב ארבעה שחקנים ששיחקו בנוער העונה. חיפה משחקת עם שחקנים שיש להם ניסיון בליגת האלופות והיא עברה את התהליך הזה לפני הרבה זמן. אנחנו שואפים שמכבי תל אביב בעזרת השחקנים הצעירים תהיה באותו מקום בעתיד".

ברק יצחקי סיכם את הבכורה המחודשת שלו במכבי תל אביב ואמר: "פתחנו בצורה טובה אבל חיפה הגיעה לשני מצבים וכבשה פעמיים. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו, הכל היה אחרת. אין מרגש יותר מלחזור אחרי תקופה ארוכה במשחק בית כשאיצטדיון מלא, ואני שמח שהרגשתי טוב, שזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully