וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "מבטיח לאוהדים עוד הפתעות בקיץ"

מילאן זכתה באליפות ה-18 שלה, קטעה את הרצף של אינטר, וברלוסקוני כבר חושב על אירופה. אינזאגי: "לא רוצה לפרוש"

איזו אליפות מתוקה. מילאן זכתה אמש (שבת) בסקודטו אחרי 0:0 מול רומא, ולא רק שהניפה צלחת לראשונה זה שבע שנים - הרוסונרי גם ראו את השלטון של אינטר מסתיים, אחרי שהיריבה העירונית הנצחית זכתה בחמש אליפויות ברציפות. זו הייתה האליפות ה-18 של מילאן, שהשתוותה במאזנה לאינטר, אך לשתיים עדיין יש תשע אליפויות פחות מאשר ליובנטוס.

"כבר קברו אותנו, אמרו שאני גמור", אמר ג'נארו גאטוסו הוותיק, והחמיא למאמנו מסימיליאנו אלגרי, "מגיע לו ציון 10 על העונה הזאת. הוא ללא ספק אדריכל הניצחון, הוא שמר על הסגל מאוחד ומגובש והציא ממנו את המיטב".

אלגרי, כזכור, אימן רק בליגות נמוכות עד 2008, ופוטר מקליארי אחרי שניהל משא ומתן עם מילאן. הקבוצה לא בדיוק נצצה תחת הדרכתו, והיא הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי טוטנהאם בצורה די מאכזבת, אך בסופו של דבר, בעיקר תחת הנהגתו של זלאטן איברהימוביץ', היא הצליחה לזכות בתואר. עבור זלאטן זו האליפות התשיעית בקריירה, וזו השנה השמינית ברציפות שהוא לוקח אליפות (בסך הכל פעמיים באייאקס, פעמיים ביובנטוס, שלוש באינטר, אחת בברצלונה ועוד אחת במילאן. ריספקט!).

אלגרי אמר ש"אני עדיין לא מאמין שזה קורה, אני לא מאמין שלקחתי אליפות כמאמן מילאן. לזכות בתואר כבר בעונה הראשונה שלי זה פשוט מדהים. אני רוצה להודות לבעלי הקבוצה, שהעמיד לרשותי סגל מצוין. בשביל להצליח בעתיד גם באירופה נצטרך סגל אפילו חזק עוד יותר, ואני סומך על הבעלים".

אלגרי מתכוון כמובן לסילביו ברלוסקוני, שהביא לקבוצה בקיץ את רוביניו, זלאטן ופרינס בואטנג, ובחורף צירף אליה את אנטוניו קסאנו ואת מארק ואן בומל. "הסקודטו סוף סוף חזרה לצד האדום-שחור של סן סירו", אמר ברלוסקוני בסיום, "בסופו של יום, אני חושב שבהחלט היינו ראויים לתואר הזה. המאמן הבין את הסגנון שלנו, והעובדה היא שאף פעם לא התרכזנו בתוצאה, אלא בעיקר בסגנון, שנועד לספק את הצופים ואת האוהדים שלנו.

"היה לנו החתמות חזקות במועדי ההעברות, צירפנו שחקנים חשובים, העמדנו סגל איכותי ותחרותי, וכל הדברים האלה לא באים בקלות. עולה הרבה כסף להעמיד קבוצת כדורגל שזוכה בתארים. עכשיו אני מתכנן עוד הפתעות בקיץ בשביל האוהדים, ואני מקווה ששוק השחקנים יאפשר לי להחתים שחקנים טובים. חשוב לי מאוד לשמח את האוהדים שלנו".

פיפיו אינזאגי, שסיים את עונתו ה-18 בסרייה A, אמר ש"אני רוצה להישאר עוד שנה ולהאריך את החוזה שלי, אני רוצה לחגוג עם הקבוצה גם בשנה הבאה". אינזאגי פתח לא רע את העונה, אבל נפצע וכמעט לא שותף בחצי השני שלה. גם חוזיהם של גאטוסו ושל קלארנס סיידורף הוותיקים מסתיימים, ובאיטליה מדווחים שהולק, חלוצה של פורטו, כבר נמצא על הכוונת של מילאן.

אוהדי מילאן חוגגים אליפות בכיכר העיר מילאנו. רויטרס
אוהדי מילאן חוגגים אליפות בכיכר העיר מילאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully