וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "אם לא אליפות, רוצים גביע"

בהפועל ת"א מבינים שהאליפות אבודה. ורמוט זעם בחדר ההלבשה: "אנחנו לוזרים". וגם: מדוע אניימה שלף את הדרכון?

בהפועל תל אביב נרשמה אכזבה גדולה בעקבות ה-2:2 אתמול (שבת) נגד מכבי נתניה. בסיום המשחק נכנס גילי ורמוט לחדר ההלבשה וצעק: "אנחנו לוזרים". אל ורמוט הצטרף גם הקפטן, וואליד באדיר, שבעט באחד מסלי הפלסטיק שנקלעו לדרכו ושיחרר קללה לאוויר. "לא נשקר לעצמנו, אנחנו זקוקים לנס", סיכם בן שהר, "רוב הסיכויים שחיפה ייקחו את האליפות אבל בכדורגל עד השנייה האחרונה אי אפשר לדעת כלום והיו כבר ניסים. בינתיים הראש שלנו במשחק הגביע ביום רביעי. אם לא נזכה באליפות אנחנו לפחות רוצים לזכות בגביע".

"אני חושב שיש משהו בפן המנטלי, שבו אנחנו לא חזקים כמו שאנחנו צריכים להיות", הוסיף החלוץ. "ישנה עייפות מסוימת כי שיחקנו למעלה מ-40 משחקים, אבל זה לא תירוץ ליכולת שלנו. בסוף לא יזכרו את העייפות, אלא את זה שלא לקחנו אליפות".

מעבר לתיקו בהפועל התעסקו אמש בנסיעתו של השוער וינסנט אניימה לניגריה בשבוע שעבר. בסיום המשחק אתמול נפוצה שמועה שהניגרי טס לקנדה להיפגש עם מיטש גולדהאר בכדי לחתום במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה ולא לניגריה. השמועות הביאו לכך שאניימה הראה לאחד מחברי ההנהלה את החותמות שבדרכון שלו ובזאת שם קץ לשמועות. הנהלת הקבוצה ביקשה לשבח את השוער אמש: "אנחנו מעריכים מאוד את אניימה שעולה עם כאבים בגבו בכל שבוע. הוא ספורטאי למופת והלוואי יהיו לנו בעתיד עוד שחקנים כמוהו".

הראל טוען שהגיש הצעה, טביב מכחיש

בעקבות התוצאות אתמול, בהפועל תל אביב מבינים שהם יכולים וצריכים להתחיל לתכנן את העונה הבאה בצורה יותר אינטנסיבית. האדומים יודעים שהקבוצה תצטרך מספר שחקנים חדשים כשמי שמתוכנים לעזוב הם וינסנט אניימה, ערן זהבי, דני בונדר ואיתי שכטר - כולם מחזיקים בהצעות רציניות מאירופה. אליהם מצטרף גם בן שהר שיחזור לאספניול וככל הנראה גילי ורמוט, שמחפש קבוצה שתהיה מכונה לשלם עליו כ-750 אלף יורו בקיץ.

מי שכרגע מתנדנדים הם וואליד באדיר, דדי בן דיין ועמרי קנדה. בהפועל לא ממהרים להציע לבאדיר חוזה חדש ורוצים להחתים בלם שלישי אחר. אם כזה לא ימצא, הקפטן בן ה-37 יקבל הצעה חדשה. גם במקרה של בן דיין אין התלהבות להשאיר אותו בקבוצה, אך מכיוון שהוא מחזיק גם חוזה לעונה הבאה, בהפועל יודעים שיהיה קשה לשחררו. לעומת המגן השמאלי, קנדה לא היה בתוכניות של גוטמן לעונה הבאה, אך היכולת המשופרת שלו בשבועות האחרונים עשויה לבסוף להשאיר אותו בקבוצה. בהפועל יודעים כי גל העזיבות הצפוי יביא גם קיץ ארוך ומתיש של ניהול משאים ומתנים, אך כרגע אף אחד לא יכול להתחיל אותם כל עוד אין פתרון בהנהלת הקבוצה.

נכון לעכשיו, המצב בין שני הבעלים אלי טביב ומוני הראל ממשיך להיות מסובך. מצד אחד, הראל ואנשיו במועדון טוענים כי הם העבירו לטביב הצעה לרכוש את חלקו בתמורה לשבעה מיליון שקלים ושזה אמור להשיב עליה בהקדם האפשרי. חשוב לציין שאין בכוונת הראל לעלות את סכום ההצעה ושעל פי חוקי הליך הבמבי, אם טביב יגיש הצעה נגדית באותו גובה, הוא יקבל את המועדון.

יחד עם זאת, טביב מכחיש בכל תוקף שקיבל הצעה כלשהי, ונציגו דורון אסידון אמר אתמול: "זה יפה להגיד שהייתה הצעה מבלי לתת אחת כזו. אני מתחייב בשם אלי טביב שברגע שתגיע הצעה רשמית מצד מוני הראל לרכוש את החלק של אלי בקבוצה, הוא יקבל תשובה בתוך 24 שעות ולא רגע לאחר כן. במקום לדבר שישלחו היום הצעה".

הקבוצה תערוך היום אימון קל ומחר תחל להתכונן למשחק חצי גמר הגביע מול קרית שמונה ביום רביעי. מהמשחק ייעדר מריו פצ'אלקה, שסובל מקרע בשריר התאומים ויוחלף על ידי וואליד באדיר. הבלם הסלובקי אמור לעבור היום בדיקת אולטרסאונד שתקבע האם הוא גמר את העונה, או שמדובר בקרע קטן ושהוא יוכל לחזור בעוד שבוע. מלבד השינוי הזה נראה שההרכב שפתח אתמול ימשיך לקבל קרדיט גם בגביע, אם כי מהראן לאלה ודני בונדר גם בתמונת ההרכב.

כתבנו איציק יצחקי מוסיף: עמרי קנדה יזומן במהלך השבוע לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ועשוי לשלם על כך ביוקר. הסיבה, לדברי גורמים בהתאחדות, נעוצה ב"ביזוי מוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל". ככל הידוע, מדובר בחוב כספי של קנדה לסוכן השחקנים עידן כסיף, שייצג אותו בעבר וזכה בתביעת בוררות שהגיש נגד השחקן. גורם בהתאחדות לכדורגל אישר: "ההתאחדות אוכפת את החלטות המוסד לבוררות. לא ניתן שיבזו את החלטותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully