וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ההזדמנות האחרונה

שלושה מחזורים לסיום העונה לצ'לסי יש הזדמנות חד פעמית לעלות למקום הראשון. בשביל זה היא צריכה לנצח את מנצ'סטר יונייטד, שלא הפסידה בבית למעלה משנה

בזמן שכולכם תצפו בגמר הפיינל פור, יתקיים באנגליה משחק עונה אמיתי. שלושה מחזורים לסיום מפרידות רק שלוש נקודות ביין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי. ניצחון של הבלוז באולד טראפורד יספיק להם כדי לעלות למקום הראשון אולי בדרך לאחד הקאמבקים המרשימים בהיסטוריה. אלכס פרגוסון ושחקניו לא יתנו לזה לקרות. בואו להתכונן איתנו למשחק הכי גדול של השנה בפרמיירליג. שיהיה לכולנו בהצלחה.

משחקים מספר 37-42: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי

* סטטיסטיקה כללית:

השדים האדומים מגיעים למשחק לאחר ההפסד לארסנל, אבל עם רצף מדהים במשחקי הליגה באולד טראפורד - 18 ניצחונות ותיקו ב-19 המשחקים האחרונים מאז... הפסד לצ'לסי באפריל אשתקד. הבלוז מגיעים לאחר רצף מדהים של שמונה ניצחונות ליגה ושתי תוצאות תיקו ב-10 המשחקים האחרונים והם ללא הפסד חוץ בפרמיירליג מזה ארבעה חודשים.

* ראש בראש:

מאז אותו משחק ליגה בשלישי באפריל 2010, התקיימו ארבעה מפגשים בין הקבוצות כאשר שלושה מהם הסתיימו בניצחונות של היונייטד. ניצחון הליגה בעונה שעברה הוא היחיד של צ'לסי באולד טראפורד בשש השנים האחרונות.

* כמות שערים:

בארבעת משחקי הליגה האחרונים של צ'לסי נכבשו שלושה או ארבעה שערים למשחק. מנצ'סטר יונייטד לא ספגה שער בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה.

* רוני - דרוגבה

ווין רוני אמנם כבש נגד צ'לסי ושאלקה בליגת האלופות, אך שער הליגה האחרון שלו היה לפני חודש בניצחון על ווסטהאם ושער הליגה האחרון באולד טראפורד היה בדרבי לפני שלושה חודשים. דרוגבה לא כבש שער ליגה עבור הבלוז בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

* ההימורים שלנו:

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1, היחס: 2.05
מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי (1+) X, היחס: 3.25
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 2.65
רוני - דרוגבה X, היחס: 2.65
אנדר/אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 2.20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully