וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל העבירה את הלחץ למארסיי

הקבוצה של רודי גארסיה גברה 0:1 על נאנסי ובנתה פער של ארבע נקודות בפסגה מהאלופה, שתתארח ביום ראשון אצל ליון

המשחק הגדול של המחזור ה-34 בליגה הצרפתית יפגיש מחר (ראשון) את ליון ומארסיי, ועוד לפניו בנתה הערב ליל יתרון של ארבע נקודות בפסגת הטבלה בזכות 0:1 דחוק בחוץ על נאנסי. שלוש הנקודות היקרות מול היריבה שנלחמת על חייה בתחתית העבירו את הלחץ לאלופה לקראת הביקור שלה בסטאד דה ז'רלאן.

פאריס סן ז'רמן איבדה גובה במאבק על המקום השלישי עם 1:1 מאכזב במונאקו, וליון תוכל לעלות ליתרון של שתי נקודות בקרב על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות עם ניצחון ביתי על האלופה מחר. סושו הייתה חתומה על הניצחון המרשים של המחזור עם 0:4 מוחץ בבורדו שהקפיץ אותה למקום השישי על חשבון לוריין, שסיימה ב-0:0 עם טולוז.

נאנסי - ליל 1:0

אחרי ה-0:5 הקליל על ארל אביניון בשבוע שעבר נאלצה המוליכה לעבוד קשה הרבה יותר מול שכנתה לצפון, שזקוקה לכל נקודה במאבקי ההישרדות שלה. הקבוצה של רודי גארסיה חיכתה עד הדקה ה-45 כדי לפרוץ את הסכר בזכות בעיטה חופשית מדויקת של אדן הזארד, ואחרי כמה דקות של חרדה בסיום היא הצליחה לשמור על מלוא שלוש הנקודות שקירבו אותה לתואר היסטורי.

מונאקו - פ.ס.ז' 1:1

הפריסאים שוב התקשו מחוץ לפארק דה פרינס, ושמטו שתי נקודות חשובות שעשויות לעלות להם במקום בליגת האלופות בעונה הבאה. הברזילאי הותיק אדריאנו העלה את המקומיים ליתרון מפתיע בדקה ה-25, אבל הטורקי המוכשר מבלוט ארדינג איזן בדקה ה-51 ומנע מקבוצתו של אנטואן קומבוארה מבוכה בנסיכות.

בורדו - סושו 4:0

סושו הלוהטת, שלא הפסידה כבר כמעט חודשיים, כבר במקום השישי אחרי ניצחון חוץ מרשים במיוחד. אידיי בראון פתח את החגיגה בדקה השמינית, וכעבור שלוש דקות הכפיל דמיאן פרקיס את התוצאה. בדקה ה-22 התכבד ריאד בודבוז בשלישי, ובראון השלים צמד כבר בדקה ה-30.

משחקים נוספים:

לוריין - טולוז 0:0

ארל-אביניון - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: אלחנדרו אלונסו 33 בפנדל.

קון - לאנס 1:1
לקון: מבאיי ניאנג 1, ללאנס: רפאל וארנה 37.

אוקזר - מונפלייה 0:1
לאוקזר: רוי קונטו 79.

ברסט - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully