וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: הפסד לסנט פטרסבורג ושרף

המאמן הישראלי וקבוצתו נכנעו לקאזאן, שניצחה בחוץ 72:78. אולדנבורג צימקה ל-2:1 מול אלבה וקצורין בגרמניה אחרי 99:86

הליגה הרוסית מתקרבת בצעדי ענק לכיוון הפלייאוף, והערב (שבת) התקרבה גם קאזאן, אלופת הירוקאפ הטרייה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, עם ניצחון על ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף 72:78 בחוץ. קבוצתו של שרף לעומת זאת מדורגת במקום הרביעי. קאזאן פתחה נהדר את המשחק ורצה ל-12:22 כבר ברבע הראשון, אבל סנט פטרסבורג חזרה במהלך הרבע השני, וירדה אל המחצית בפיגור 5 בלבד. ברבע השלישי הצליחו האורחים להגדיל את יתרונם, כשלקבוצתו של שרף נותר רק לצמק בסיום. את קאזאן הוליך מאצ'יי לאמפה, אקס מכבי תל אביב, שקלע 32 נקודות והוריד 14 ריבאונדים, בעוד הנרי דומרקאנט הוליך את קלעי המארחים עם 26 נקודות שלא הספיקו עבור הניצחון.

בגרמניה כבר החל הפלייאוף, והערב, מולי קצורין ואלבה ברלין, שניצחו את שני המשחקים הראשונים שלהם בסדרה מול אולדנבורג, הפסידו לראשונה עם 99:86. אלבה נראתה בדרכה הבטוחה לסגור את הסדרה בסוויפ, כשהוליכה בסיום המחצית הראשונה ב-5 הפרש. אולדנבורג החלה לצמק, ואז הגיע רבע שלישי ענק שלהם, בו טסו ל-16:32, והיממו את קבוצתו של קצורין כדי להישאר בחיים בסדרה. אדי גיל הוליך את קלעי אולדנבורג עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, ריקי פולדינג הוסיף 24. את אלבה הוליך ג'וליוס ג'נקינס עם 19.

הישראלי שדווקא כן ניצח הערב הוא אריק שיבק, שהוביל את מונס לניצחון גדול על לובן 65:96 בבית. המארחים לא באמת התקשו בשום שלב, וכבר ברבע הראשון ברחו ליתרון 14. ברבע השלישי הושלמה הבריחה, כשהיתרון עבר את קו ה-30, ומונס שייטה בקלילות אל עבר הניצחון. שן פוסטר הוליך את מונס עם 23 נקודות, פטר ואן פאסן הוסיף 19 למנצחים. את לובן הוליך ג'יימס מילק עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully