וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני לא מסוג האנשים שטוענים למזל רע"

עם זאת, הוסיף מנג'ר ווסטהאם על ה-1:1 עם בלקבורן: "היינו טובים יותר ולא הבקענו. זה קורה לנו שוב ושוב. אפשר להישאר"

עם כל איבוד נקודות, ווסטהאם ואברהם גרנט מתקרבים יותר ויותר לליגת המשנה באנגליה. הערב (שבת) סיימו הפטישים ב-1:1 בלבד עם בלקבורן, ושני מחזורים לתום העונה הם ממשיכים לנעול את הפרמיירליג עם 33 נקודות - מרחק שלוש מוויגאן, שנמצאת בחוף מבטחים מהמקום ה-17. בשבוע הבא מחכה לגרנט משחק העונה שלו - בחוץ מול אותה וויגאן בדיוק - כאשר עונת 2010/11 של הפטישים תינעל ב-22 למאי, בביתם, מול סנדרלנד.

"יכול להיות שזה הסיפור של העונה שלנו", אמר גרנט בסיום. "היינו טובים יותר, הגענו להמון מצבים ולא הבקענו. זה קורה שוב ושוב וזה עלה לנו שתי נקודות היום. עדיין יש לנו סיכוי להישאר בליגה, כמובן, אבל קודם כל צריך לנצח את וויגאן. זה המשחק החשוב ביותר שלנו".

"אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל חיובי ומתמודדים היטב עם הרבה בעיות וחסרונות. אני לא מסוג האנשים שמחפש תירוצים או שטוען למזל רע", הוסיף גרנט, ששוב נאלץ להסתדר ללא כוכבו הפצוע סקוט פארקר, ונדמה שהמנג'ר הישראלי מאבד סבלנות. "בכל שבוע אנחנו אומרים 'סקוט יחזור בשבוע הבא'. אף אחד לא רוצה שהוא ישחק יותר ממני, אבל אם הוא לא יכול הוא לא יכול".

על מעמדו המתערער והשמועות לפיהן דייויד סאליבן ודייויד גולד כבר החלו לחפש מאמן לעונה הבאה הוסיף המנג'ר: "המעמד שלי לא חשוב. כולם במועדון רוצים שווסטהאם תצליח. יש אנשים שעושים טעויות לפעמים, אבל כולם רוצים שנישאר בליגה. אני יכול לענות רק על העבודה שלי, לא על מה שאנשים אחרים עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully