וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: צמד לשלומי ארבייטמן ב-2:2 של גנט

החלוץ כבש לראשונה מזה חמישה חודשים, קבוצתו ספגה שוויון דרמטי מלוקרן בדקה ה-93. 90 דקות לקינן בתיקו של קרדיף

חמישה חודשים מאז שערו האחרון בבלגיה, חגג הערב (שבת) שלומי ארבייטמן צמד מצוין ב-2:2 הדרמטי של גנט עם לוקרן במסגרת הפלייאוף העליון בבלגיה. חלוץ נבחרת ישראל קיבל את חולצת ההרכב הראשון והשיב למאמנו שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהעלה את גנט ל-0:1. בנג'מין דה קליאר איזן ל-1:1 בדקה ה-50, אלא שארבייטמן הגיב בדקה ה-76 וקבע 1:2 לגנט בשערו החמישי העונה בקבוצה. תשע דקות מאוחר יותר הוא הוחלף באדסון אנגולו האקוודורי.

מהספסל כבר ראה החלוץ הישראלי כיצד הוא וחבריו חוגגים ניצחון חשוב מאוד ועולים למקום הרביעי בטבלה על חשבון קלאב ברוז', אלא ששניות ספורות לפני השריקה האחרונה קבע אלפרד פינבוגסון האיסלנדי את תוצאת המשחק, והעניק ללוקרן 2:2 דרמטי במיוחד. גנט נותרת במקום החמישי עם 33 נקודות, מרחק תשע מהמקום השני, בעוד לוקרן מדורגת שישית עם 28 נקודות כאשר נותרו עוד שלושה משחקים עד תום העונה.

בליגה השניה באנגליה סיימה היום (שבת) קרדיף את משחקה במסגרת המחזור ה-46 והאחרון בליגה הסדירה ב-1:1 עם ברנלי. הקבוצה מווילס והבלם הישראלי דקל קינן סיימו את הליגה במקום הרביעי. במשחק הראשון של הפלייאוף היא תשחק נגד המדורגת חמישית, רדינג, כאשר המנצחת בהתמודדות זו תפגוש את המנצחת במשחק שבין סוונסי, שגמרה במקום השלישי, ונוטינגהאם פורסט השישית.

ג'יי רודריגז העלה את המארחים ליתרון אחרי 13 דקות במשחק. קרדיף רדפה כל המשחק אחרי השוויון והשיגה אותו בדקה ה-89 משער של קרייג בלאמי. קינן פתח במשחק וסיים 90 דקות. ק.פ.ר סיימה במקום הראשון ועלתה כמו גם נוריץ', כאשר ארבע הקבוצות המדורגות במקומות 3-6 תתמודדנה בפלייאוף על כרטיס נוסף לפרמיירליג, ממנו נושרות שלוש קבוצות בצורה אוטומטית.

מוקדם יותר היום ביטלה ההתאחדות האנגלית את עונש הורדת הנקודות של קווינס פארק ריינג'רס בשל עסקת העברתו של אלחנדרו פאורלין, מה שלמעשה הבטיח את מקומה של הקבוצה במקום הראשון והעפלתה האוטומטית לפרמיירליג מבלי שתצטרך להיאבק עליה במשחקי המבחן.

*** קפריסין: אלקי לרנקה של יצחק שום רשמה ניצחון שני ברציפות בפלייאוף התחתון, עם 0:1 על ארמיס אראדיפו, ושיפרה את סיכויי ההינצלות שלה. הקטור גונזאלס כבש את שער הניצחון בדקה ה-58.

עדכון ראשון: 17:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully