וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אולי אני משוגע, אבל ננצח את הסדרה"

הסופרסטאר של הלייקרס נשאר מאמין, כמו מאמנו, ג'קסון: "ננצח את המשחק הבא, ואז נראה". נוביצקי: "אסור לנו להירגע"

תצוגות לא משכנעות, חוסר אמון ותיאום בין השחקנים וכמובן פיגור 3:0, כל אלה לא מענייינים את קובי בריאנט. "ננצח את הסדרה", אמר הממבה השחורה בפומבי! "עשינו את הטעויות הכי מטומטמות בהגנה שעשינו השנה, אבל אני לא יודע, אולי אני חולה בראש או משוגע או משהו כזה, אבל אני חושב עדיין שננצח את הסדרה הזו. בוא ננצח את המשחק ביום ראשון, ונחזיר את הסדרה לסטייפלס סנטר".

לאחר המשחק השני בו הפסידו הלייקרס בלוס אנג'לס, אמר בריאנט: "אם אתה רוצה לייצר היסטוריה, אתה צריך לעשות דברים היסטוריים". אולי בגלל זה הלייקרס הפסידו גם את המשחק השלישי? כי אף קבוצה בהיסטוריה לא שבה מפיגור בן שלושה משחקים בסדרה של הטוב מ-7.

הסטאר של האלופה שקרובה להיות האלופה היוצאת, קלע 17 נקודות וחילק שישה אסיסטים במשחק, והוסיף לגבי החזרה העתידית שהוא מאמין שיש בכוחם של חבריו לעשות: "בהוקי עושים זאת כל הזמן. אני יודע ששחקני הוקי הם קשוחים ביותר, אבל אני רוצה לחשוב שגם אנחנו חבר'ה קשוחים".

"אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר מאמן הלייקרס פיל ג'קסון, שחלם כל כך ורצה עוד תריפיט, וכנראה יצטרך לנסות את מזלו בפעם אחרת, אם בכלל. ג'קסון מעולם לא חווה, בכל 20 שנותיו כמאמן בליגה סוויפ, ודווקא עם האלופה הוא קרוב לקבל אחד בראש. תמיד יש פעם ראשונה...

"הרגשנו שבמשחקים 1 ו-3 שלטנו בקצב המשחק. אבל הם היו יותר טובים בלסיים את המהלכים מאשר אנחנו. "עם זאת, אנחנו עדיין מאמינים שננצח את המשחק הבא, ונראה כבר מה יקרה משם", נדבק ג'קסון באמונה של קובי.

דיק נוביצקי, שקלע 32 (12 מ-19 מהשדה), יודע שאסור לו ולחברים שלו להוריד את הרגל מהגז. "אי אפשר להירגע", אמר סקורר העל הגרמני. "אתה לעולם לא יכול לתת לאלוף זמן להתאושש, כך שאני מקווה שניתן ונעשה את אותם מאמצים וכך גם הקהל במשחק הבא ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully