וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע סיימו ב-1:1

המלאבסים נפרדו ממוראד מגמאדוב הפורש, מפרדי דוד ומעונת 2010/11 עם 1:1 מול הפועל באר שבע וסיימה במקום השביעי

הרבה הגדירו את העונה של מכבי פתח תקוה כמאכזבת בשל העובדה שהקבוצה לא הגיעה לפלייאוף העליון. אמנם היא לא סיימה בין שש הראשונות, אך הקבוצה של פרדי דוד סיימה היום (שבת) את עונת 2010/11 עם חצי חיוך. מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע משער של מוראד אבו ענזה, במסגרת המחזור ה-33 והאחרון מבחינת שתי הקבוצות. המלאבסים סיימו את העונה במקום השביעי עם 28 נקודות, לאחר שלושה ניצחונות בפלייאוף האמצעי. עם כל הכבוד לניצחון, האירוע המרכזי במשחק היום הייתה הפרידה ממוראד מגמאדוב, שפרש מכדורגל בגיל 37.

מנגד, הקבוצה של ניר קלינגר סגרה עונה מאכזבת במיוחד במקום התשיעי ועלולה אפילו לרדת למקום ה-10 במקרה שהפועל חיפה תוציא יותר מתיקו מול הפועל עכו. בבאר שבע יכולים לפחות לשאוב מעט עידוד מכך שקלינגר שילב במשחקים האחרונים מספר שחקנים צעירים, כשהיום היו אלה צח ברבי וירדן אבוחצירא. למרות זאת, גם קלינגר מבין שבקיץ הוא יצטרך לבצע מהפיכה רצינית בסגל של באר שבע, על מנת שהקבוצה עם אחד התקציבים הגבוהים בליגה תתמודד בעונה הבאה בצמרת ולא בתחתית או בפלייאוף האמצעי.

דקה 15: בקל פרץ והכניס כדור עומק לאבו ענזה, שנכנס לרחבה והגביה, בן חיים בעט חזק וגבוה.

דקה 45: גול! עומר דמארי הוביל מתפרצת ומסר לאבו ענזה, שחדר לרחבה, נותר מול השוער ובעט לרשת העליונה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 52: מגמאדוב הוחלף על ידי תומר אלבז וזכה למחיאות כפיים מכל הקהל, שעמד על רגליו והריע לבלם הפורש.

דקה 90: גול! רביבו מסר לאוזן, שבעט מהאוויר כדור חזק לחיבורים. שער שני בשתי הופעות לשחקן הצעיר. 1:1 בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע.

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, חגי גולדנברג, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב (תומר אלבז, 52), אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים, עומר דמארי, מוראד אבו ענזה (אסי משיח, 61).

הרכב הפועל באר שבע: דניאל ליפשיץ, אביתר אילוז (ירדן אבוחצירא, 78), וויליאם סוארז, נדב קידר, שי לוק, ריאן אדלי (יוסי אלקיים, 58), יוסי תורג'מן, צח ברבי, דוד רביבו, סיראז' נאסר, דובב גבאי (יוני אוזן, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully