וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס עלתה ל-0:3 מול הלייקרס בחצי גמר המערב

נוביצקי הוביל עם 32 את המאבס ל-92:98 על האלופה, והם רחוקים ניצחון מסוויפ מדהים. שיקגו הפכה ל-1:2 מול אטלנטה

לוס אנג'לס לייקרס רחוקה משחק אחד מאובדן האליפות. ועוד בצורה מביכה. למרות שני ההפסדים הביתיים, רבים האמינו כי הלייקרס יוכלו להתעלות ולחזור לעניינים, אבל משחק מספר 3 נגמר כמו השניים הקודמים - בניצחון דאלאס 92:98. 98 קבוצות בהיסטוריה של ה-NBA מצאו עצמן בפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף, אף אחת מהן לא הצליחה לחזור. כעת, הלייקרס ינסו להימנע ממבוכה והדחה בסוויפ. עוד הלילה (בין שישי לשבת), דרק רוז הפציץ 44 נקודות ועזר לשיקגו לנצח 82:99 באטלנטה ולעלות ל-1:2 בסדרת חצי גמר המזרח.

פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס, מנסהל לעצור את דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס. רויטרס
גדול עליהם. נוביצקי/רויטרס

דאלאס - ל.א לייקרס 92:98 (0:3 בסדרה)

במשך דקות לא מעטות במשחק נראה היה שהנה, הלייקרס חוזרים לעצמם ולסדרה. אבל אז, כמו שקרה במשחק הראשון, האלופה פשוט ירתה לעצמה ברגל. פיל ג'קסון מעולם לא מצא עצמו בפיגור 3:0 בסדרה וכמובן שלא הודח בסוויפ. ביום ראשון, הקבוצה שלו תצטרך להילחם קודם כל בשביל הכבוד. הסטטיסטיקה, כידוע, לרעתה.

הלייקרס דווקא פתחו טוב, שלטו בקצב המשחק והובילו 47:51 בהפסקה ו-73:81, שבע דקות לסיום. אלא שלהגנת האלופה, שחסרה מאוד את רון ארטסט, פשוט לא הייתה תשובה לדירק נוביצקי. הגרמני קלע 32 נקודות עם 12 מ-19 מהשדה והוביל את הקאמבק של הדקות האחרונות. 1:39 דקות לסיום למאר אודום עוד השווה ל-91:91, אבל נוביצקי ענה עם סל וג'ייסון טרי קר הרוח ניצח את המשחק מהקו.

טרי עזר לנוביצקי עם 23 נקודות מהספסל באחוזים נפלאים. פג'ה סטויאקוביץ' קלע 15 וג'ייסון קיד הוסיף 11 עם תשעה אסיסטים. הלייקרס קיבלו 21 ו-10 ריבאונדים מאנדרו ביינום, 18 מאודום, 17 בלבד מקובי בריאנט ו-12 מפאו גאסול. המשחק הבא יתקיים ביום ראשון בשעה 22:30, שעון ישראל.

"אנחנו מאוכזבים ומרגישים ששלטנו במשחק כמו במשחק הראשון. הם היו טובים יותר בסיום של שני המשחקים, אבל אנחנו מאמינים שננצח את המשחק הבא ונמשיך משם", אמר פיל ג'קסון בסיום. גם קובי בריאנט שמר על אופטימיות: "עשינו את טעויות ההגנה הכי מטומטמות שעשינו השנה. אני אולי משוגע כי אני חושב שננצח את הבדרה. ניצחון ביום ראשון ואז נראה אם הם מסוגלים לנצח בל.א".

אטלנטה - שיקגו 99:82 (2:1 בסדרה)

דרק רוז נתן תצוגה ענקית של MVP ועם 44 נקודות, שבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים סחף את הבולס לניצחון ענק שהחזיר את יתרון הביתיות. מעבר לניצחון, הבולס הציגו בפלייאוף את היכולת המוכרת שהובילה אותם לעונה של 62 ניצחונות ועכשיו הם יחפשו לנצח את משחק מספר 4 באטלנטה בליל שני במטרה לסגור את הסדרה בבית ולהתכונן לגמר המזרח.

הדומיננטיות של הבולס במשחק באה לידי ביטוי מהפתיחה השוורים שלטו ללא עוררין בריבאונד (34:47), כאשר רוז קולע מכל פינה ומסיים את הרבע הראשון עם 17 נקודות. כשאטלנטה ניסתה להיכנס למשחק ברבע השני, לואל דנג וקייל קורבר תפרו שלשות וריצת 8:19 העלה את הבולס ליתרון 19, ממנו ההוקס לא הצליחו לחזור.

מלבד רוז, הבולס נעזרו ב-13 ו-11 ריבאונדים של טאג' גיבסון ו-11 של קורבר. ג'ף טיג היה הקלע הבולט של ההוקס עם 21, ג'וש סמית הוסיף 17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully