וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אליפות?

מילאן מגיעה לאולימפיקו לפגוש את רומא וניצחון יבטיח לה סופית את הסקודטו. המארחת נלחמת על המקום הרביעי

המחזור ה-36 בסריה A יכול לייצר אלופה חדשה כבר במוצאי שבת. מילאן מגיעה להתארח באולימפיקו אצל רומא והמתמטיקה פשוטה. ניצחון והרוסונרי יכולים לפתוח שמפניות ולחגוג אליפות רשמית. כל תוצאה אחרת תדחה את החגיגות לפחות ב-24 שעות אז ישחקו אינטר ונאפולי. רומא תגיע לקלקל וגם לנסות לעזור לעצמה לתפוס את המקום הרביעי המוביל למוקדמות הצ'מפיונס. בואו לקרוא את הטיפים שלנו להימור. בהצלחה.

משחקים מספר 77-79: רומא - מילאן

* סטטיסטיקה כללית:

מילאן מגיעה למשחק לאחר חמישה ניצחונות רצופים וכמה שהיא רוצה לסגור את סיפור הסקודטו. אגב, ארבעת ניצחונות החוץ האחרונים של מילאן הושגו על חודו של שער. רומא מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, אך דווקא במגרשה הביתי היא חוותה אכזבות לאחרונה - רק שני ניצחונות ליגה בשבעת המשחקים האחרונים.

* ראש בראש:

רומא ניצחה את מילאן בסן סירו בסיבוב הראשון ולמעשה ב-11 המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות, מילאן רשמה רק ניצחון אחד. הניצחון האחרון של הרוסנרי באולימפיקו על רומא היה במרץ 2005, בתומאה 0:2.

* כמות שערים:

בשמונה מתשעת משחקי הבית האחרונים של רומא בליגה נכבשו יותר משני שערים. מילאן ספגה רק שער חובה אחד בחמשת משחקיה האחרונים בליגה ורק פעמיים העונה סיימה משחק חוץ בליגה ללא כיבוש. זה קרה בהפסדים 2:0 לצ'זנה ו-1:0 לפאלרמו.

* ההימורים שלנו:

רומא - מילאן 2, היחס: 2.60
רומא - מילאן (1+) 2, היחס: 1.40
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 2.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully