וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נראה ממה אתם עשויים

שלושה מחזורים לסיום העונה, לירוקים אסור למעוד בדרך לאליפות. מולם תתייצב הקבוצה מתאוששת של מוטי איוניר שרוצה למחוק את חרפת משחק אשתקד

ליגת העל נכנסת לרגעי האמת, כל שבוע מכריע ואף אחת לא רוצה למעוד. אחרי הניצחון במשחק העונה, מכבי חיפה מגיעה אולי למבחן הכי קשה שנותר לה במחזורי הסיום - משחק חוץ מול מכבי תל אביב. הירוקים יודעים שללא קשר למשחק של הפועל תל אביב מול מכבי נתניה, ניצחון בבלומפילד ישאיר אותם במקום הראשון ויקרב אותם צעד קטן אל התואר. הווינר מציע מבחר הימורים על המשחק ואנחנו דואגים שתגיעו מוכנים. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 71-74: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

* סטטיסטיקה כללית:

מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים בפתיחת הפלייאוף שקירבו את הקבוצה להבטחת המקום השלישי. הניצחון במשחק העונה קטע לירוקים רצף שני משחקים ללא ניצחון. חיפה הפסידה העונה רק משחק חוץ אחד בליגה - 4:1 להפועל תל אביב בבלומפילד.

* ראש בראש:

מכבי חיפה ניצחה את ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות ולא ספגה שער מהצהובים. הניצחון האחרון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה היה בנובמבר 2009, 0:1 משער של עמנואל מאיוקה. מדובר בניצחון היחיד של הצהובים ב-15 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות.

* כמות שערים:

מכבי תל אביב סיימה את שני משחקיה האחרונים בניצחונות 1:3 ובכלל, ב-16 משחקי הבית שלה העונה בליגה נכבשו 39 שערים (2.5 למשחק). רק פעם אחת העונה סיימה מכבי חיפה משחק חוץ בליגה בלי לכבוש - זה קרה ב-0:0 מול בית"ר ירושלים.

* עטר - דבאלישווילי

החלוץ הגאורגי שהיה פצוע תקופה ארוכה שב לכבוש במשחק העונה והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה. עטר מוביל את טבלת המבקיעים עם 18 שערים וכבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו.

* ההימורים שלנו:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2, היחס: 1.65
מכבי תל אביב (1+) - מכבי חיפה X, היחס: 3.05
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80
עטר - דבאלישווילי X, היחס: 1.70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully