וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "יש לי שחקנים שיודעים לשחק במצבים כאלה"

מאמן פנאתנייקוס שיבח את קור הרוח של שחקניו שחזרו מפיגור כדי לנצח את סיינה בחצי הגמר. פיאנג'יאני: "עשינו את המיטב"

פנאתנייקוס עלתה הערב (שישי) לגמר היורוליג אחרי ניצחון 69:77 על סיינה, שהיה קשה יותר מכפי שהתוצאה מלמדת. הירוקים פיגרו במשך מרבית המחצית הראשונה לפני שהתעשתו ופתחו מבערים בעזרת יכולת מצוינת של ניק קלאיית'ס ומייק באטיסט. האיטלקים שלטו בריבאונד אך סבלו מאחוזי קליעה ירודים וכשלו להעפיל לגמר בפעם הרביעית בתולדותיהם.

"תמיד קשה לשחק מול סיינה", אמר אוברדוביץ' בסיום. "בפתיחה היינו רעים ואיבדנו חמישה כדורים בחמשת הדקות הראשונות, אבל אחר כך השתפרנו. במחצית דיברנו על הבעיה שלנו בריבאונד הגנה והשתפרנו גם בזה אחרי ההפסקה. יש לי שחקנים מנוסים שיודעים איך לשחק במצבים כאלה".

לגבי משחק הגמר אמר השועל הסרבי: "אני תמיד נרגש לקראת משחק גמר, וזה יהיה נהדר גם אם נפגוש את מכבי תל אביב וגם אם נפגוש את ריאל מדריד, לה אני לא יכול לשכוח את שלוש השנים הנפלאות שביליתי במועדון".

דימיטריס דיאמנטידיס, שקלע 8 נקודות וחילק 9 אסיסטים, הוסיף: "אני מאושר שעלינו לגמר. האוהדים שלנו היו מאחורינו לאורך כל המשחק וסחבו אותנו לניצחון חשוב מאוד. הייתה לנו פתיחה קשה אבל השתפרנו בריבאונד ההגנה והפחתנו את מספר האיבודים כך שהיינו יכולים לכפות את קצב המשחק שלנו ולעשות את העבודה במחצית השנייה".

בצד המפסיד היה סימונה פיאנג'יאני, שאמר: "אני מאמין שעשינו את המיטב שלנו. הגענו בגישה הנכונה ושיחקנו הגנה טובה, אבל כדי לנצח צריך לדעת לקלוע גם זריקות קלות והחמצנו הרבה כאלה. היה חסר לנו ביטחון בחלקים מסוימים של המשחק. ביצענו יותר מדי עבירות, אבל זה קורה במשחקים ברמות כאלה".

"ניסינו כל מיני פתרונות", המשיך המאמן האיטלקי. "שמרנו קצת איזורית אבל זה היה קשה, ומהצד השני היה בלתי אפשרי לנצח עם מאזן של 2 מ-18 לשלוש. לא נכנסנו לקצב מבחינה מנטלית וזה עלה לנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully