וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ייפגשו בחצי הגמר

הספרדי השיג את הניצחון ה-36 ברצף על החימר, והדיח את לודרה, השוויצרי ניצח את סודרלינג. ניצחון 30 העונה לדג'וקוביץ'

תמונת העולים לחצי גמר טורניר מדריד מתחילה להתבהר, כאשר רפאל נדאל המשיך לדהור קדימה, אולי בדרך לזכייה שלישית רצופה אחרי הזכיות בברצלונה ובמונטה קרלו. השור הספרדי שלא נוהג לאכזב על החימר לא ממש התקשה מול מיכאל לודרה הצרפתי וניצח את המדורג 27 בעולם תוך שעה ורבע 2:6, 2:6.

המדורג 1 בעולם, שמקווה להגן על התואר בבירה הספרדית, השיג את הניצחון ה-36 ברצף על החימר האדום מאז שהפסיד לרובין סודרלינג בשמינית הגמר של הרולאן גארוס ב-2009. וכך פספס נדאל את האפשרות לפגוש את סודרלינג, אחרי שהשבדי נוצח מאוחר יותר על ידי רוג'ר פדרר, מה שמסדר לנו קלאסיקו כבר בחצי הגמר.

השוויצרי חיפש את הניצחון מספר 16 בקריירה על עמיתו השבדי, שמדורג 5 בעולם, ובמערכה הראשונה, שהייתה נטולת שבירות, הוא ניצח 2:7 בשובר השוויון. גם במערכה השנייה השניים לא הצליחו לשבור אחד את השני, אבל במצב של 4:4 פדרר שבר והמשיך ל-4:6 תוך שעה ו-40 דקות.

תומאס ברדיך, שמדורג שביעי בטורניר, לא ממש הצליח לעמוד בלחץ ברבע הגמר, והוא הפסיד במפתיע לתומאס בלושי הברזילאי 7:6, 6:3. המערכה הראשונה הוכרעה בשובר שוויון אחרי שהשניים לא הצליחו לשבור, כשברדיך לקח שתי נקודות בלבד והפסיד 7:2. שבירה אחת הספיקה לבלושי במערכה השנייה כדי לנצח תוך שעה וחצי, לראשונה בקריירה את ברדיך, המדורג 7 בעולם.

המשוכה הבאה של בלושי יהיה לא אחר מאשר נובאק דג'וקוביץ', ששבר את שיאו של איבן לנדל לניצחונות רצופים מפתיחת העונה כשגבר 4:6, 6:4, 3:6 על דויד פרר ועלה למאזן מדהים של 0:30 ב-2011. הספרדי, שהגיע לגמר במונטה קרלו ובברצלונה, הקשה על הסרבי וכמעט הצליח לבלום את הדהירה הבלתי נתפסת שלו, אבל במערכה השלישית דג'וקוביץ' שוב העלה הילוך וסגר עניין.

גרגס תפגוש את אזרנקה בחצי הגמר

יוליה גרגס ממשיכה להוכיח שהיא הלהיט החם בטניס הנשים, ואחרי שהיא ניצחה בפעם השנייה את המדורגת 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי, היא העפילה היום לחצי הגמר. הטניסאית הגרמניה, שמדורגת 27 בעולם, שלחה הפעם הביתה את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה 4:6, 2:6. שבירה אחת במערכה הראשונה ושתיים במערכה השנייה הספיקו לה כדי להעפיל לחצי הגמר, שם היא תפגוש את ויקטוריה אזרנקה.

הבלארוסית שמדורגת רביעית בטורניר איבדה מערכה מול לוסי ספארובה אחרי שניצחה 6:3, והתגברה על ה-6:3 של הצ'כית עם 2:6 קליל וניצחון שישי בקריירה מול המדורגת 32 בעולם. במשחק נוסף ניצחה נה לי 4:6, 6:3, 4:6 את בטאני מאטק סנדס האמריקאית וגם היא בחצי הגמר. הסינית תפגוש בחצי הגמר את פטרה קביטובה, שהפסידה 6:3 במערכה הראשונה לדומיניקה סיבולקובה הסלובקית, אבל חזרה עם 3:6, 5:7 בדרך לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully