וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו הורחק לחמישה משחקים

עונש חמור למאמן ריאל, שכבר ריצה משחק אחד מחוץ לקווים במסגרות אירופיות. פינטו הושעה ל-3 משחקים, ייעדר מהגמר

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו ספג היום (שישי) עונש הרחקה כבד בן חמישה משחקים ממסגרת אירופית מבית הדין של אופ"א, זאת בגין התפרצותו על שופט המשחק וולפגנג שטרק במשחק חצי גמר ליגת האלופות הראשון נגד ברצלונה שנערך בסנטיאגו ברנבאו. מעבר לזאת, מוריניו נקנס בסכום של 50 אלף יורו.

המאמן כבר ריצה חלק מהעונש, כאשר לא עמד על הקווים בגומלין חצי גמר בקאמפ נואו. מלבד זאת, משחק נוסף יהיה על תנאי למשך שלוש שנים, כך שבפועל יוותרו לו עוד שלושה משחקים מחוץ לקווים, אותם ירצה בשנה הבאה.

בהודעה שהוציא המועדון נמסר לאחר פרסום העונש: "ריאל מדריד עדיין סבורה שההחלטה סובלת מאותן טעויות שנמצאו כבר בתחילתה של הפרשה, שהפכו זאת לבלתי אפשרי למאמן שלנו להגן על עצמו. ריאל מדריד תערער על העונש בפני הגופים שאחראיים לכך במוסדות אופ"א".

הבלם פפה, שספג כרטיס אדום לאחר העבירה שלו על דני אלבס במשחק הראשון, ספג עונש הרחקה ממשחק אחד, כאשר גם הוא כבר ריצה את העונש ויוכל לשחק בשנה הבאה. ריאל אף נקנסה ב-20 אלף יורו בעקבות התנהגות אוהדיה במהלך המשחק.

שוער המשנה של ברצלונה, פינטו, גם הועמד לדין וספג עונש השעייה לשלושה מרחקים. פינטו כזכור ספג אדום, למרות שישב על הספסל במשחק הראשון, במהלך הירידה של השחקנים לחדרי ההלבשה כשהיה מעורב בקטטה שהתפתחה. כתוצאה מכך פינטו לא יוכל להיכלל בסגל הקבוצה לגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. פינטו גם ריצה משחק אחד מהעונש במשחק הגומלין מול ריאל, כך שאחרי העונה יוותר לו עוד משחק אחד כדי לסיים את העונש. גם בארסה, כמו ריאל, הודיעה שהיא תערער על העונש שקיבל השוער שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully