וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "אם חזי מגן יעזוב, גם אני לא אהיה פה"

המנכ"ל סיפר: "חזי פגוע מאוד מחלק מהאוהדים. אם הדברים היו ברורים הייתי יכול להבטיח שדלה, גלבאן וצעירי נשארים"

בזמן שבני יהודה נמצאת בעיצומו של הקרב על הכרטיס לאירופה בסיום העונה, עדין קיים ערפל כבד בנוגע לעתיד ההנהלה לקראת העונה הבאה. הבעלים והיושב ראש חזי מגן עדין לא החליט אם להישאר או לעזוב בסיום העונה, דבר שמקשה על המועדון לנהל שיחות עם שחקנים שמסיימים חוזה וכמובן לסגור עונה נוספת עם המאמן דרור קשטן.

"אני לא אשקר שיש התלבטויות קשות מאוד של חזי מגן אם להמשיך פה בעונה הבאה, אני יכול להגיד שאם חזי לא יהיה איתנו, גם אני לא אהיה פה", אמר מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו בראיון לאתר הרשמי של המועדון, "גם אני עדיין לא יודע אם חזי ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. חזי יודע שיש המון אוהדים שמעריכים אותו אבל הוא פגוע וכעוס מאותם אוהדים, ולא מדובר בקומץ כי היו לא מעט אוהדים שפגעו בו מאוד".

דמאיו התייחס לשני ההפסדים בפתיחת הפלייאוף, שפגעו בסיכויים לסיים במקום השלישי בטבלה: "הצבנו לעצמנו כמטרה להגיע לפלייאוף העליון ולהילחם על כל התארים. באמת חשבנו שנוכל להתמודד על כל התארים, אבל בכדורגל ישנם דברים שאי אפשר לתכנן ואז התחלנו להציב מטרות יותר ריאליות. כרגע אנחנו תלויים רק בעצמנו וניצחונות נגד קרית שמונה ונתניה יכולים להביא אותנו למקום הרביעי. אנחנו קבוצה טובה, קבוצה חזקה. עשינו בסיבוב השני 31 נקודות, שזה קצב צבירת נקודות של קבוצה שרצה לאליפות".

"אני מודע לכך שהקהל עסוק מאוד בהתייחסות התקשורת לדלה איינוגבה, פדרו גלבאן ולירוי צעירי ובאשר למעבר אפשרי שלהם לקבוצה אחרת בארץ. אני אגיד את זה בצורה מאוד פשוטה, אם הדברים היו ברורים בקשר לשנה הבאה בהקשר לפן הניהולי בבני יהודה ומי שיעמוד בראש הקבוצה, הייתי אומר בפה מלא שגם פדרו גם דלה וגם לירוי היו נשארים בקבוצה והיינו אפילו מחזקים אותה עוד יותר, אבל יש דברים שלא תלויים בנו.

"לירוי צעירי מסיים חוזה ועל פי כל חוקי מדינת ישראל הוא יכול לעבור לכל קבוצה בישראל תמורת פיצוי שיקבע בוועדה למעמד השחקן. אני רק יכול להבטיח שנציע לו חוזה מכובד מאוד בשביל להשאיר אותו ולהחתים אותו אפילו לשלוש שנים, אבל זאת תהיה ההחלטה שלו. כל שאר השחקנים חתומים על חוזים ארוכי טווח והם לא ישוחררו אלא אם המציאות תיצור מצב בשביל שבני יהודה תמשיך להתקיים אנחנו נצטרך לשחרר שחקן או שניים", הוסיף דמאיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully