וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם חילצה 1:1 ביתי מול בלקבורן

שער של תומאס היצלספרגר (79) הציל את הפטישים מהפסד ביתי, אבל מצבו של אברהם גרנט בתחתית ממשיך להיות קשה

באנגליה נערכים בהתרגשות למשחק העונה האמיתי והאחרון של העונה שיפגיש בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי מחר (ראשון), אבל לפני כן נפתח המחזור ה-36 עם מספר משחקים מכריעים בכל הנוגע לתמונת היורדות לליגת המשנה.

במשחק תחתית קריטי חילצה ווסטהאם 1:1 ביתי מול בלקבורן ונמנעה מהפסד שהיה שולח אותה כמעט סופית לצ'מפיונשיפ, אבל קבוצתו של אברהם גרנט לא יכולה להרגיש מעודדת לאור העובדה שהיא נותרה אחרונה עם סיכוי קלוש בלבד לשרוד, שני מחזורים לסיום העונה. חברתה לתחתית, וויגאן, צברה גם היא נקודה חשובה עם 1:1 בחוץ מול אסטון וילה, וכמוה גם בלקפול שסיימה ב-1:1 עם טוטנהאם.

ווסטהאם - בלקבורן 1:1

משבוע לשבוע ממשיך אברהם גרנט לפזר הבטחות בנוגע לסיכויי ההישרדות של הפטישים שלו, אבל כשבקופה נותרו עוד שש נקודות בלבד, מצבה של ווסטהאם נראה קשה מתמיד. באפטון פארק נזרקו השבוע שמות רבים המועמדים להחליף את המאמן הישראלי בעונה הבאה, וכעת המטרה היחידה שלו היא להימנע מלהפוך למאמן הראשון שמוריד שתי קבוצות ליגה בתוך שנתיים.

ווסטהאם נתנה תקווה ליושבי אפטון פארק בדקות הראשונות כששלטה במרכז המגרש, אבל בלקבורן כבשה כבר בהזדמנות הראשונה שלה בדקה ה-13, כשברט אמרטון איתר בכדור רוחב מדויק את ג'ייסון רוברטס שברח לכל הגנת הפטישים ודחק מחמישה מטרים פנימה.

בדקות הבאות המשיכה ווסטהאם להחזיק בכדור אך מיעטה לבעוט לשער. בדקה ה-30 היא הייתה קרובה לשוויון כשווין ברידג' פרץ היטב באגף שמאל והרים לראשו של דמבה בה, שנגח מקרוב מעל המשקוף. בדקה ה-44 עבר בה לעמדת המבשל ומצא את סירס חופשי בתוך תיבת החמש, אבל החלוץ הצעיר נעצר אצל פול רובינסון.

גרנט ניסה להוסיף מחץ להתקפה כשהכניס את רובי קין במקומו של בואה מורטה, והחלוץ האירי התייצב בחוד לצידו של קרלטון קול, כשדמבה בה הוסט לאגף שמאל וסירס לאגף ימין. אלא שבלקבורן הייתה זו שתקפה יותר בדקות הבאות, וסטיבן אנזוזי סחט הדיפה נאה מרוברט גרין בדקה ה-61.

המשחק החלש של שתי הקבוצות נמשך עד הדקה ה-79, בה שמר תומאס היצלספרגר על התקווה של הלונדונים עם בומבה מ-25 מטר שקבעה 1:1. בעשר הדקות האחרונות עורר המחליף פרדריק פיקיון כמה מהומות ברחבה של הרוברס, אבל לא הצליח להגניע את רובינסון והתסכול ביציעים רק הלך וגבר.

אסטון וילה - וויגאן 1:1

כמו ווסטהאם, גם וויגאן כבר התרגלה לצערה הרב לחיים מתחת לקו האדום, וכנראה שתמשיך "לבלות" שם עד תום העונה. הלאטיקס שמטו יתרון וסיימו ב-1:1 מול אסטון וילה. שארל נ'זוגביה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-10 לאחר מהלך קבוצתי יפה, שהתחיל במוזס, המשיך ברודאייגה, שהחזיר לראשון. משם הכדור הגיע לחלוץ הצרפתי, שבעט פנימה את ה-0:1 של וויגאן. היתרון הזה החזיק מעמד שבע דקות בלבד עד שאשלי יאנג כבש את ה-1:1 בדקה ה-17 לאחר בעיטה חופשית.

טוטנהאם - בלקפול 1:1

אחרי שניצחה פעמיים בלבד ב-2011, היתה רחוקה הערב בלקפול מרחק שלוש דקות בלבד מצבירת שלוש נקודות שאולי היו מצילים אותה מירידה. אלא שאז, 13 דקות לאחר שצ'רלי אדם קבע 0:1 גדול לאורחת מהנקודה הלבנה (לאחר שזו הספיקה להחמיץ פנדל 45 שניות קודם לכן), הגיע ג'רמיין דפו והעניק לטוטנהאם 1:1 דרמטי למדי עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה. התרנגולים מאבדים סיכוי מעשי להעפיל לליגת האלופות, אך לפחות עולים למקום החמישי על חשבון ליברפול. גם זה משהו.

משחקים נוספים:

אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:2

כבשו לאברטון: סילבן דיסטן (66), לאון אוסמן (72), כבש למנצ'סטר סיטי: יא יא טורה (28).

ניוקאסל - בירמינגהאם 1:2
כבשו לניוקאסל: שולה אמאובי (36, פנדל), סטיבן טיילור (43), כבש לבירמינגהאם: לי בוייר (45), ליאם רידג'וול (הורחק, 35).

בולטון - סנדרלנד 2:1
כבש לבולטון: איבן קלאסניץ' (87), כבשו לסנדרלנד: בודווין זנדן (45), סאלי עלי מונטארי (90). תמיר כהן לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully