וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו גליאני: "אנחנו מטר מקו הסיום"

סגן הנשיא מקווה לחגוג אליפות מספר 18 מול רומא (ש', 21:45, ספ' 5 וספ'1 HD), כשלמילאן מספיקה נקודה. זלאטן חוזר

רק נקודה אחת - זה מה שחסר למילאן כדי לזכות באליפות ה-18 בתולדותיה והראשונה מאז 2004. הרוסונרי מוליכים את טבלת הליגה האיטלקית בשמונה נקודות כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, ובשבת (21:45, ספורט 5 וספורט1 HD) תהיה להם הזדמנות לחגוג דווקא באולימפיקו, שם יתארחו אצל רומא הנלחמת על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. רומא ניצחה את מילאן 0:1 בסן סירו בסיבוב הראשון משער של מרקו בוריילו, בעוד הראשונה בטבלה לא חגגה ניצחון באולימפיקו מאז מרץ 2005. הפעם, כאמור, תספיק לה נקודה.

"אנחנו מטר מקו הסיום ורוצים לסגור את הסיפור ברומא", אמר סגן הנשיא אדריאנו גליאני. "אנחנו סבלניים, אבל ככל שנקדים להשלים את המשימה כך ייטב. הובלנו במשך 27 מחזורים ואנחנו צריכים להישאר במקום הראשון גם בסוף העונה. אנחנו חייבים זאת לסילביו ברלוסקוני. כולם צריכים להבין שאלמלא התמיכה שלו, מעולם לא היינו מצליחים לסגור את הפער שנוצר מאינטר".

מילאן החלה רצף של חמישה ניצחונות בדרבי הגדול בו הביסה 0:3 את אינטר, ולמשחק החוץ בבירה תקבל בחזרה את זלאטן איברהימוביץ' אחרי הרחקה בת שלושה שבועות. גם אלשנדרה פאטו התאושש מפציעה ויעמוד לרשותו של מסימיליאנו אלגרי. בצד השני, רומא תחסר את דניאלה דה רוסי וסימונה פרוטה, שהורחקו בניצחון הדרמטי 2:3 על בארי וייעדרו עד תום העונה.

"יש לנו עוד שלושה משחקים ונעשה בהם את כל מה שאפשר", אמר פרנצ'סקו טוטי ביחס לסיכויי קבוצתו להשיג בכל זאת את המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, שם נמצאת לאציו עם נקודה יתרון על פני אודינזה ורומא. "עד לפני שבועיים אמרו שהעונה שלנו הסתיימה, עכשיו פתאום הכל יכול לקרות".

במשחק נוסף בשבת: פאלרמו - בארי (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully