וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה או כפר סבא?

שתי הקבוצות לא ויתרו על חלומות העלייה וייאבקו לקרב חשוב במאבק הזה. ניצחון של הירוקים עשוי לסדר להם עלייה כבר בסוף השבוע

משחקים 5-6: מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא

מצב הקבוצות:

מכבי הרצליה מגיעה למשחק מהמקום הרביעי וכאשר היא מפגרת בארבע נקודות אחרי היריבה שלה מאיזור השרון. להרצליה ארבעה ניצחונות פחות מכפר סבא, ואם היא לא תנצח, היא עשויה לעזור ליריבה שלה לחגוג עלייה לליגת העל כבר ביום שישי. לעומת זאת, ניצחון הרצלייני יפתח מחדש את קרבות הצמרת בליגה הלאומית, כשהרבה מאוד תלוי מה תעשה עירוני רמת השרון.

מומנטום:

מכבי הרצליה מגיעה למשחק אחרי ניצחון 1:3 על הפועל רעננה, הפסד 2:0 להפועל ראשון לציון, ניצחון 0:2 על בית"ר/שמשון תל אביב, 0:0 מול הפועל בני לוד, ניצחון 0:2 על מכבי אחי נצרת, הפסד 1:0 להפועל כפר סבא וניצחון 0:1 על הפועל רעננה.

הפועל כפר סבא סיימה במחזור האחרון ב-0:0 במשחק העונה מול עירוני רמת השרון, לפני כן היא הפסידה 3:2 לסקציה נס ציונה, סיימה ב-2:2 נגד מכבי אחי נצרת, ניצחה 0:1 את מכבי באר שבע, גברה 1:2 על הפועל רעננה, ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה וגברה 2:3 על הפועל נצרת עילית.

בית/חוץ:

מכבי הרצליה ניצחה רק שישה משחקים ביתיים העונה, כאשר ביתר המשחקים היא סיימה חמש פעמים בתיקו והפסידה בחמישה משחקים נוספים. בנוסף, הרצליה כבשה 14 שערים בלבד העונה בבית (0.87 שערים בממוצע למשחק) וספגה 12 (0.75 שערים למשחק). הפועל כפר סבא ניצחה תשעה משחקי חוץ העונה, כאשר בארבעה נוספים היא סיימה בתיקו והפסידה בשניים. כמו כן היא כבשה 22 שערים וספגה 14.

ההמלצות:

5: מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא איקס (2.45)

6: אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully